Ravnene Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fortel meg og de andre her om ditt beste minne fra alle dine år du har feiret nyttårsaften, og fortell hvilket av de gode minnene du ønsker og få tilbake i år? Hvorfor er det så spesielt for deg og feire Nyåret? Hva er det beste med Nyttårsaften i dine øyne? Kom med ditt gode nyttårs ønke her! GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN! ÅRET ER 2009 ----> 2010 |)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|)(|-|) Ønsk deg noe fint Og gled de andre du feirer med. Mvh. Ravnene Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Alle feiringene med pinneraketter var bra. Får nå se hvordan det blir nå da. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 All den fjonge kjeksen. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Stjerneskuddene (de som man holder i hånda ) som det var om og gjøre og kaste lengst opp i trærene ...Gøy på landet, gøy på landet!... Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Mitt beste minne er fra i fjor. Mitt første år med kjæreste. Ble en skikkelig "kvalm" nyttårsfeiring med masse romantisk kliss, og kl 00 sto vi på verandaen og skålte i musserende og kysset det nye året inn. :love: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For meg var pinnerakettene det store ved nyttårsaften. Man kunne få forholdsvis billige raketter som ga et ganske så greit smell ifra seg. Nå er det bare stygge batterieffekter igjen, med hundrevis av smell, uff! Kjøper nok bare et par .35 monster og muligens King Air Bomb istedenfor, batterier ødelegger alt. Det blir bare for stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå