Gå til innhold

Studio teknikk og utstyr

Ravnene

Anbefalte innlegg

Hei..

Er det noen der ute som kan sende meg linker til steder der jeg kan anskaffe lydutstyr til studio innspilling.

Eventuelt noen som har noen tips til hva slags utstyr som er bra?

- Hva burde jeg velge?

Noen som har greie på musikk programmer?

Hvis det noen som vet om et Program som er Bedre og mer brukervennlig enn Logic Pro?

Helst ett som går til Windows Exp, i og med at Logic Pro kun går til Vista og Appel.

Appel fungerer helt greit det men deler av innspillings fasene krever 2-3 skjermer for jobbens innsatts og effektivitet av lydspor og overgangs systemer.

Noen som kan hjelpe meg?

Mvh.

Ravnene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det noen som vet om et Program som er Bedre og mer brukervennlig enn Logic Pro?

Hva er det med Logic du ikke finner brukervennlig? Hvilken versjon kjører du?

Helst ett som går til Windows Exp, i og med at Logic Pro kun går til Vista og Appel.

Logic i dagens versjon går kun på Mac OSX, hverken på Vista eller XP eller andre Windows-versjoner.

Appel fungerer helt greit det men deler av innspillings fasene krever 2-3 skjermer for jobbens innsatts og effektivitet av lydspor og overgangs systemer.

Skjønner ikke helt hva du spør om her. Ønsker du et system som kan ha flere skjermer tilkoblet, eller en programvare der du slipper dette? Hvis du er ute etter det første, er det like enkelt å ha flere skjermer på Mac som på Windows PC'er.

Geir :)

Lenke til kommentar

hei

Du er ikke veldig spesifikk i hva du skal bruke utstyret til.. hip-hop, rock, dance, metal? Akustisk gitar, akustisk piano, vokal, el gitar?!?!

Logic er jo et meget godt program, men hvis du skal ha brukervennlighet til PC ville jeg sett på Steinberg produkter.

Hva med en pakke fra steinberg med lydkort og cubase? da kommer man som regel langt.

Steinberg har kommet med en del lydkort:

f.eks dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...