qwerN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Vet at det skal gå ann men jeg får det faen ikke til.. Første jeg prøvde var noe på xbox sine hjelpesider: LINK Gjør nøyaktig som det står i guiden men når jeg skal fullføre delingen av internett-forbindelsen får jeg denne feilmeldingen: Det oppstod en feil mens deling av internett-tilkobling (bruker forressten windows vista business om det skal ha noe betydning) Prøvde også noe annet som virket ganske logisk og burde fungere (fungerte for mange ifølge google..) Så enkelt som å bygge en nettverks-bro mellom nettverkskortene.. Har fortsatt internett på laptopen, ingen ip-konflikt men fortsatt så "failer" xboxen på "IP-Adress" når jeg kjører den test-tingen inne på xboxen Tenkte jeg skulle slippe å kjøpe trådløs-adapter men ser ut som jeg blir nødt til det :\ Må jo være noen her inne som har fått det til? Endret 30. desember 2009 av qwerN Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=165 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 jeg brukte internett fra laptopen til Xboxen, jeg trengte bare å plugge inn kabelen så fikk jeg nett. men jeg har gått over til kabel fra ruteren, siden nettet fra laptopen ble for dårlig Lenke til kommentar
qwerN Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Okei, jeg fikk etter mye om og men nettverksbroen til å fungere.. Satte bare opp broen på vanlig måte, men inne på xboxen tasta jeg inn ip/gateway/dns og alt det der manuelt.. Funka som fjell de første 2 dagene. Men igår og idag har det blitt litt verre, kommer meg inn på xbox-live, klarer å joine matcher på MW2. 4-5min inn i matchen får jeg 'connection interrupted' og havner til slutt i lobbyn, blir disca derfra også. Etter det kan jeg starte å spille igjen, men etter noen min discer jeg.. Skjer hele tiden, å finner ikke noe som hjelper meg noen andre steder så håper det er noen som har litt peiling her inne! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 pcen som går i sovemodus eller noe slikt? Lenke til kommentar
qwerN Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 pcen som går i sovemodus eller noe slikt? Trodde jeg også først, fordi den går i sovemodus etter 15min.. Skrudde det av, men fortsatt samme problemet.. Har utmerket forbindelse på laptopen hele tiden, og bruker ikke nettet til noe annet mens jeg spiller heller :\ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 power options, kanskje den skrur av nettverkskortet etter en stund da. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg slet med det samme i lang tid før jeg fikk den første xboksen (vanlig med harddisk) på nettet via PCen. Det funka en stund, men var svært tregt. Etter at boksen kræsje flere ganger kjøpte jeg til slutt en ny (Elite), men ikke svarte om den ville på nettet. Til slutt kjøpte jeg en router og fikk både PC og xboksen på nettet helt automatisk. Alt jeg trengte gjøre var å sette i kabelen. Etter noen uker prøve jeg for moro skyld å få Wii'en trådløs på nettet, og selv det gikk uten noe problemer. Poenget er at du kanskje bør vurdere å spandere noen få lapper på en router for å slippe kveld etter kveld med strev. Lenke til kommentar
Chriznit Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg slet med det samme i lang tid før jeg fikk den første xboksen (vanlig med harddisk) på nettet via PCen. Det funka en stund, men var svært tregt. Etter at boksen kræsje flere ganger kjøpte jeg til slutt en ny (Elite), men ikke svarte om den ville på nettet. Til slutt kjøpte jeg en router og fikk både PC og xboksen på nettet helt automatisk. Alt jeg trengte gjøre var å sette i kabelen. Etter noen uker prøve jeg for moro skyld å få Wii'en trådløs på nettet, og selv det gikk uten noe problemer. Poenget er at du kanskje bør vurdere å spandere noen få lapper på en router for å slippe kveld etter kveld med strev. Har du en kabel fra bærbaren(med delt trådløs) til routeren så en kabel fra routeren til xboxen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 kabel fra bærbar til xbox er rett løsning. Lenke til kommentar
paulxd Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Litt off-topic : jeg har gjort dette med min Xbox har Windows 7 på PCen så måtte gjøre det på en litt annen måte. Men uansett, noen som vett om dette funker mellom pcer også? Visst det er noen som ikke har trådløst Internett f. Eks.. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vet ikke at det fungerer, men blir svært overrasket dersom det ikke funker. Det som skjer er jo at internett kommer farende gjennom ledningen, og inn i den andre enheten (xbox, pc osv). Skjønner ikke hva som skal hindre en pc i å ta inn internett slik, blir som å koble ledningen inn i veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå