Gå til innhold

Hvordan overføre kontakter til HTC Hero?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg akkurat en fin hvit HTC Hero, som jeg i det store og hele kunne vært fornøyd med om jeg fikk kontaktene mine over på den :)

Oppgaven er å overføre kontaktene fra min Nokia 5310 XpressMusic til HTC Hero.

Jeg er "heldig" nok til å ha en Vista-stasjonær som eneste PC med Outlook, så jeg får ikke overført kontakter særlig lett på den måten, siden Outlook bare kræsjer på oppstart.

Hjelp?

halp.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svaret :) Jeg har bare et problem, og det er at instruksjonene fungerer helt til steg 9. Der har ikke telefonen min valget "Data transfer" (jeg har engelsk språk). Det er sikkert fordi jeg har 5310, og ikke 6300, som anvisningen gjelder for.

Jeg klarte ikke å sjekke om det fantes en slik guide for 5310, siden jeg ikke fant fram noen oversikt over hvilke mobiler som støttes engang.

Hvis du klarer, kunne du funnet en guide for 5310? Eller fantes ikke det?

Lenke til kommentar
Last opp kontaktene på zyb.com og hent dem ned til din htc.

Jeg har allerede konto der med nummeret mitt og alt. Har hatt det i over et år sikkert... Jeg tenkte "yes, nå slipper jeg å miste alle numrene mine når jeg får ny telefon! :D"...

Men tydeligvis støttes ikke Hero. Bare masse andre HTC-er med WinMo. Virker som ikke Android er støttet over hode "/

Er det kanskje mulig å bruke Mozilla Thunderbird istedet for Outlook? Gjør andre program samme jobben som Outlook med telefoner? Og kan man muligvis lage en fil som Android-systemet kjenner igjen for å importere?

Lenke til kommentar

Jeg gjorde mer eller mindre som Blunderguff sa, med resultatet av at alle navn havnet som et notat til en kontakt. Alle kontaktene kom opp som "Unnamed". Siden jeg så hvilket navn det var på ver kontakt, benyttet jeg muligheten til å linke alle sammen med Facebook, i tilleg til at jeg ble kvitt over 20 nummer jeg ikke trengte. Takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...