Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Den er fin. Irriterer meg bare at de endret embalasjen på den nå; fra pappeske med plast rundt til en slas plast/metall-sak eller noe.. Litt av sjarmen er borte føler jeg. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg starter alltid dagen med en bixit havrekjeks. Det er godt. Safari er syyyykt digg på tur, og dagen derpå hvis man har vært på hyttetur og er litt groggy. Sånn sjokoladeterapi er for jenter (som ikke er redd for å bli feite). Kornmo er den viktigste kjeksen, fordi den kan brukes til å lage sinnsykt god bunn til ostekake (som forøvrig er verdens beste kake). Det samme gjelder Digestives. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Digestives og Korno er gull til ostekake, og ja, ostekake er syykt digg! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal lage en ny kake, det er sjokoladekakefyll med ostekakebunn. Best of both worlds. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal lage en ny kake, det er sjokoladekakefyll med ostekakebunn. Best of both worlds. I came buckets! Jeg tror kanskje at den tradisjonelle ostekaken vil trumfe gjennom pga den svært karakteristiske smaken på ostekremfyllet, men jeg er definitivt villig til å gi den nye kaken din en smak! Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Var det noen som sa kake? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hører fortsatt folk forteller eventyr om at den fortsatt er å få tak i enkelte steder, men det tror jeg ikke noe på før jeg ser det. Om du mot alle odds skulle finne en butikk som selger- Så sender du i posten til meg. Betaler godt. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Den beste kjeksen er uten tvil Cartoonies fra Sætre Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ahh....Safari, den originale. Kan dog ikkje sei at eg har smakt dinosaurkjeks før. Bedre enn safari? I think not! Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Dinosaur kicker alt! Safari er god den og, though... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg spiser Mariekjeks as we speak. De havnet i glemmeboka for mange år siden, men så fant jeg en pakke da jeg rydda backstagen en gang for noen uker siden, og jeg har hatt dilla ever since <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå