douchebag Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Etter å ha observert diskusjon.no har jeg sett at en gjenganger er kjeks, kjeks o'store kjeks som oftest er den store løsningen. Kjeks er jo så kjent som den beste investeringen når man har penger. Hvilke kjeks er det dere planlegger å legge penger i? Det store spørsmålet er: Hvilke kjeks? er det eventuelt mulig å få en "den store kjekstråden" ? Endret 30. desember 2009 av Douchbag Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Oreo-kjeksen; den helt vanlige utgaven. For ikke å snakke om den nå utdødde Dinosaurkjeksen som var fantastisk. Hører fortsatt folk forteller eventyr om at den fortsatt er å få tak i enkelte steder, men det tror jeg ikke noe på før jeg ser det. En annen god kjeks er jo Maryland Cookies og Safari-kjeks. Savner forresten Kondis-kjeksen også; den var sykt god. Walkers Shortbread-kjeksene er også gode, dog inneholder de ca 30% smør så de er feitende og mektige. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Den heter artig nok "Maria" i Spania. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Må ikke glemme, vår alles, gode, TOFFYPOPS!<3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Gjende! Hva er det dere tenker med?!?!?! Endret 30. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 kjeks så er det helt klart Maryland med kokos eller Jaffa for min del. mmm Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er utrolig mange gode kjekser da, balerina kjeks er heller ikke vond, eller Oreo som Trollerbruker sa. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Gjende! Hva er det dere tenker med?!?!?! Den hadde jeg glemt! Den er jo epic! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jaffa og Oreo, lett! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Oreo, fudge covered Oreo... Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Den gode gamle dinosaurkjeksen! Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Dinosaur-kjeksen var himmel. Mener muligens å ha sett den på en ICA i nærheten for en stund siden. I tillegg så er Toffypops, eller hva de heter, som en ovenfor nevnte veldig gode. Og sånne myke, søte American cookies med sjokolade. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis de har den på ICAen fortsatt, så må du skrike ut hvor denne ICAen ligger, så kommer jeg løpende! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg kommer ikke på navnet, men jeg tenker på den kjeksen med små sjokoladebiter inni. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er mange kjeks som har små sjokoladebiter inni. Maryland Cookies kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå