Gå til innhold

Nytt HK til en barton 2500+


Jon-d

Anbefalte innlegg

Asus A7N8X Deluxe er kongen, er vel test vinner det fleste plassene. Funker fint til overklokking også! Null problem, har 2x kort her i huset og b egge er veldig bra til overklokking!! Det nye er ULTRA 400 Sertifisert da, men med en bios update så får også "de gammle" 1.x korta 400 sertifisering også, men det greide jeg fra dag 1. uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Asus A7N8X Deluxe er kongen, er vel test vinner det fleste plassene. Funker fint til overklokking også! Null problem, har 2x kort her i huset og b egge er veldig bra til overklokking!! Det nye er ULTRA 400 Sertifisert da, men med en bios update så får også "de gammle" 1.x korta 400 sertifisering også, men det greide jeg fra dag 1. uansett.

 

Enig. Vil tilføye at det ser ut som A7N8X har fått rykte på seg å være dårlig overklokker. Ufortjent. Det er bare å se på CPU-databasen til overclockers.com . På den annen side må voltmodding til for å få mest mulig ut av prosessoren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sliter med å velge "riktig" nforce2 HK! Har noen et godt tips? Skal kombineres med Et par 512MB TwinMOS 333 CL2 brikker og et Radeon 9700 kort.

 

Har vurdert:

Asus A7N8X Deluxe

EPoX EP-8RDA3+

MSI K7N2 DELTA-ILSR

 

Hvem av disse gir mest for penga og er enklest å overklokke samt stabile ved høye hastigheter. Har sett minnebrikkene jeg skal kjøpe kjøre på 219 FSB ved den mest aggressive settingen, og vil gjerne få til dette jeg også!

 

Svar gjerne litt kjapt, for jeg er i ferd med å bestille... :smile:  

 

Asus A7N8X Deluxe var det beste før MSI K7N2 DELTA-ILSR kom forrige måned på markedet. Jeg måtte velge mellom asus og msi, og etter å ha lest  reviews på www.tomshardware.com, valgte jeg MSI K7N2 DELTA-ILSR.  Selv har jeg testa korte hjemmet og sammenlignet resultatene fra tester om Asus A7N8X Deluxe og MSI scorer høyere en Asus.

Husk at dette kortet tar imot bare høykvalitet ddr-ram. Sats på Kingston, Crucial or Mushkin.

 

Jon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...