skyline Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Asus A7N8X Deluxe er kongen, er vel test vinner det fleste plassene. Funker fint til overklokking også! Null problem, har 2x kort her i huset og b egge er veldig bra til overklokking!! Det nye er ULTRA 400 Sertifisert da, men med en bios update så får også "de gammle" 1.x korta 400 sertifisering også, men det greide jeg fra dag 1. uansett. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har Abit NF7-S v2.0 og 2 x TwinMOS 256ddr m/winbond. Funker finfint. skal kjøpe akkurat samme med XP 2500+ Barton Lenke til kommentar
frans Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Asus A7N8X Deluxe er kongen, er vel test vinner det fleste plassene. Funker fint til overklokking også! Null problem, har 2x kort her i huset og b egge er veldig bra til overklokking!! Det nye er ULTRA 400 Sertifisert da, men med en bios update så får også "de gammle" 1.x korta 400 sertifisering også, men det greide jeg fra dag 1. uansett. Enig. Vil tilføye at det ser ut som A7N8X har fått rykte på seg å være dårlig overklokker. Ufortjent. Det er bare å se på CPU-databasen til overclockers.com . På den annen side må voltmodding til for å få mest mulig ut av prosessoren. Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ...eller at man med lange AGP kort må fjerne dette før man tar ut rambrikken så styr unna dette (og de fleste andre nForce2 kort) Det med at den første ddrplassen "kræsjer" med med lange AGP kort er ikkenoe problem med mitt radeon 9700PRO (sapphire). :wink: Lenke til kommentar
Phera Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 kjøp denne her : http://www.hardware.no/tester/hovedkort/gi...400/index7.html Veldig bra kjøp vis du kjøper de Amd Athlon *Xp 2500 Gigabyte 7vaxp 768 ddr pc 2700 Geforse fx 5600 :smile: Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 er nokså fornøyd med mitt 8rda3+ kort, kjører min xp2500+ på 2411mhz. 12,5x192 @ 1,85v edit: dette med aktiv kjøling på NB, dvs 60mm 5000rpm vifte 8) Lenke til kommentar
Moyasti Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Sliter med å velge "riktig" nforce2 HK! Har noen et godt tips? Skal kombineres med Et par 512MB TwinMOS 333 CL2 brikker og et Radeon 9700 kort. Har vurdert: Asus A7N8X Deluxe EPoX EP-8RDA3+ MSI K7N2 DELTA-ILSR Hvem av disse gir mest for penga og er enklest å overklokke samt stabile ved høye hastigheter. Har sett minnebrikkene jeg skal kjøpe kjøre på 219 FSB ved den mest aggressive settingen, og vil gjerne få til dette jeg også! Svar gjerne litt kjapt, for jeg er i ferd med å bestille... :smile: Asus A7N8X Deluxe var det beste før MSI K7N2 DELTA-ILSR kom forrige måned på markedet. Jeg måtte velge mellom asus og msi, og etter å ha lest reviews på www.tomshardware.com, valgte jeg MSI K7N2 DELTA-ILSR. Selv har jeg testa korte hjemmet og sammenlignet resultatene fra tester om Asus A7N8X Deluxe og MSI scorer høyere en Asus. Husk at dette kortet tar imot bare høykvalitet ddr-ram. Sats på Kingston, Crucial or Mushkin. Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå