2ke Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kjøøpe en gammel volvo og skrive "VolvoPOWER" på den, samt hive på noen julelys er ikke kul styling. Helt enig. Det beste: Kjøpe splitter ny bil og style denDet nest beste: Kjøpe en grei bil i en prisklasse du har råd til, så style den Det verste: Kjøpe en gammel dritt volvo og billigstyle den med jalla løsninger. Men her er du på tur mener jeg. Gamle biler kan bli kule de hvis det gjøres riktig. Og siden det høres ut som om du er litt fordomsfull når det gjelder gamle volvoer så legger jeg ved et par eksempler som i allefall jeg liker - kanskje noe av dette går litt utenfor "styling", men orgnialt er det i allefall ikke Kunne spart seg plastikken på de siste da, jeg er ikke så fan av det. Kan ikke se på noen av de bildene at det er blitt brukt "jalla løsninger" som han sier. Kjøper du en gammel bil i 40000kr klassen og bruker 200000kr på den. Så forventer jeg at det ikke er jalla løsninger. Men der er mange som ikke har et budsjett og dermed blir det "jalla løsninger". ERGO de skulle aldrig ha begynt på prosjektet... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kanskje det ikke var så klart som jeg trodde, men poenget var nettopp å vise at det finnes gamle volvoer som ser bra ut - altså uten slike jalla løsninger Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sånn som en kompis av meg sin bil: Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 gamle biler kan selvsagt styles kule dem og, eller til og med være fine orginale. Men om jeg hadde hundretusen milliarder og skulle stylet en bil, da hadde jeg nok gått for en 2010 modell, eller ihvertfal ganske ny Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 gamle biler kan selvsagt styles kule dem og, eller til og med være fine orginale. Men om jeg hadde hundretusen milliarder og skulle stylet en bil, da hadde jeg nok gått for en 2010 modell, eller ihvertfal ganske ny Ja det er klart Mange gamle biler ser faktisk drit bra ut originale ja Lenke til kommentar
Biler Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hvilke hadde du valgt om du skulle kjøpe en av disse for 150k Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Den øverste orange Lenke til kommentar
1vycanismajoris Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Endret 3. januar 2010 av 1vycanismajoris Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hvilke hadde du valgt om du skulle kjøpe en av disse for 150k Er vanskelig å si ettersom man ikke vet noe mer om dem. Men den til venstra var kulest. Endret 3. januar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ingen av de Fineste bilen å ikke gjøre en dritt med utvendig, er Supra MkIV i mine øyne. (Men man må jo selfølgelig gå amokk under panseret) Etter der kommer Volvo 242. Av styla biler (Som tråden egentlig handler om), så tror jeg Skyline GTR (5. gen ofc). Det blir fort bonete om man gjør det feil dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå