Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva syns dere om styling?

Biler

Anbefalte innlegg

Hei...

Mange mener at folk ikke burde bruke tid på styling heller kjøpe ny bil, også mener folk at det er digg å kjøpe gammelt bil å style den, da blir det digg å kjøre og da fårr vi oppmersomhet.. lurer på hva dere syns?

og hva som er galt med styling og hva som er riktig.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøøpe en gammel volvo og skrive "VolvoPOWER" på den, samt hive på noen julelys er ikke kul styling.

Det beste: Kjøpe splitter ny bil og style den

Det nest beste: Kjøpe en grei bil i en prisklasse du har råd til, så style den

Det verste: Kjøpe en gammel dritt volvo og billigstyle den med jalla løsninger.

Lenke til kommentar

Er det oppmerksomheten du er ute etter fins det billigere måter å gjøre det på. F.eks sykle naken på motorvei i kulda om du også vil havne i avisen.

Skal man style så må det først og fremst være gjennomført, deretter målrettet. Selv liker jeg anonym styling som kun kamuflerer alderen uten å tilføre noe drastisk. F.eks lakking av plasten på dørhåndtak og sidelister i plast.

Lenke til kommentar

jeg mener at det er kult å litt styling, men liker ikke det som er alt for styling at det blir stygt til slutt, mener da en audi som er senket og svære dekk er liksom ikke noe fin syns jeg. ha heller fine felger.. kanskje lyser og ikke mer, liker biler som er styla jeg og :p er litt lei vanlige biler nå :D

Lenke til kommentar

Ang. gammelbiler, så ser du kanskje av og til det kommer en gammel nissan laurel for eksempel, med en diger spoiler, og så er kanskje skjermen et skikkelig rusthelvete.

Liker godt styling jeg, men hva med å kanskje fikse det som trengst før at en kan begynne å style bilen, det er min mening da.

Synest det er mye penere å se på en bil som ser skikkelig ut enn en som er stylet med mye rust på.

Nå får jeg sikkert mye kritikk for det jeg har skrevet nå.

Jeg mener ikke at alle gammelbiler har rust, men når de begynner å dra på årene er det en del biler så begynner å ruste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Det kommer helt ann på bilen. Noen biler kan styles, andre holder man seg langt unna.

Man skrur ikke på bodykit på amerikanere for eksempel (min mening).

Lenke til kommentar

Pc96 jeg syns du har rett det med å fikse bilen først før stylingen.. ;)

The Noewegian Stallion hvilke biler mener du som kan styles da? bilene som styles for tiden er Bwm Audi og litt av nissan syns andre merker burde styles jeg :D

Toyota biler syns jeg burde styles, har ikke sett en eneste toyota bil som er stylet, når man hører kraftig og mørk lyd sier man det er sikkert Bwm eller Audi..

Lenke til kommentar
Pc96 jeg syns du har rett det med å fikse bilen først før stylingen.. ;)

The Noewegian Stallion hvilke biler mener du som kan styles da? bilene som styles for tiden er Bwm Audi og litt av nissan syns andre merker burde styles jeg :D

Toyota biler syns jeg burde styles, har ikke sett en eneste toyota bil som er stylet, når man hører kraftig og mørk lyd sier man det er sikkert Bwm eller Audi..

BMW kan styles, du kan også gjøre litt med Audi, men ikke for mye. Typiske riskokere kan styles (Nissan 200SX, Toyota MR-2 og Celica, Honda Prelude osv osv.) Opel Vectra er også en bil som kan styles egentlig.

Lenke til kommentar
Synest det er altfor mye styling som ser helt forferdelig ut.. kjøper en gammel golf, hiver eit billigt anlegg med alt for mye bass, et eksosanlegg med grusom lyd, og 50 wonderbaum.

Huff, huff :nei: :nei:

Ja, det er jeg enig i. Mange som tror at bilen blir mer verdt jo mer plastikk man putter på og jo mer lyd potta lager :p

Lenke til kommentar

Ja, det er jeg enig i. Mange som tror at bilen blir mer verdt jo mer plastikk man putter på og jo mer lyd potta lager :p

Det er jo det da :p jo mer bilen er styla jo mer den koster, hvis du går på finn.no å ser på bilene som er styla så koster det jo mer en vanlige bilene :p

Lenke til kommentar

Nei? det er prisen selger har valgt og det betyr ikke at han får solgt det til den prisen.

Jeg for min del holder meg langt unna biler med ''styling'' når jeg ser på bil og vil helst ha den 100% orginal. Derfor foretar jeg heller ikke noen ''inngrep'' i min bil som ikke kan reverseres

Lenke til kommentar
Hva er galt med å fære litt krativ?

Er jo ikke verre å style bilen en f.eks å modifisere PC kabinettet sitt.

Nå var jo dei fleste her for "diskret" styling.

Jeg synest det er ekstremt mye modifisering av kabinett også som ser helt forferdelig ut og har samme stil som mykje overstyla biler. Fks. alle farger lys i alle retninger.

Lenke til kommentar
Kjøøpe en gammel volvo og skrive "VolvoPOWER" på den, samt hive på noen julelys er ikke kul styling.

Helt enig.

Det beste: Kjøpe splitter ny bil og style den

Det nest beste: Kjøpe en grei bil i en prisklasse du har råd til, så style den

Det verste: Kjøpe en gammel dritt volvo og billigstyle den med jalla løsninger.

Men her er du på tur mener jeg. Gamle biler kan bli kule de hvis det gjøres riktig.

Og siden det høres ut som om du er litt fordomsfull når det gjelder gamle volvoer så legger jeg ved et par eksempler som i allefall jeg liker - kanskje noe av dette går litt utenfor "styling", men orgnialt er det i allefall ikke ;)

Volvo_amazon_185_1024x768.jpg

volvo-amazon_sr1.jpg

4913d_vox_volvo_p1800_lead.jpg

f819200845940e156.jpg

DSC05374.jpg

n645900610_3984168_1649.jpg

Kunne spart seg plastikken på de siste da, jeg er ikke så fan av det.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Det beste imo er å kjøpe en bil, ikke endre noe annet en felgene og mulig andre småe detaljer, og så endre det innvendige.

Sleeper stil kalles det vel. Går som et romskip, men ser ikke ut som et :)

Det er fett, Legge seg opp på sida av en eller annen jypling med ny bil og bare smile mens du peiser forbi :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...