Pubé Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har UTOLIG lyst til å si til ho, at jeg liker ho, men jeg tror det kommer til å ødelege noe av vennskapet At feks de klemmene vi gir hverandre når vi møtes i friminuttene, noen av de tingene vi snakker om, blir borte. Siden jeg veit at ho veit at jeg liker ho, blir alt bare akward! Noen ganger er jeg bare SÅ nære ved å si det, men så tenker jeg på "konsekvensene" Også har ho type, som også er en god venn av meg Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 I 99% av tilfellene skal du ikke si sånt. Hvis hun ikke liker deg nå så blir det bare awkward, og hvis hun liker deg så kan det hende hun slutter å like deg fordi "spenningen forsvinner". Og jeg går ut ifra at "like" betyr "like"-like. Dessuten er kompisen din typen hennes? Bros before hoes, mister! Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det at ho har type, bør vel si deg noe da.. det dere har nå, kommer ikke til å utvikle seg noe videre uansett om du sier det eller ei?! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Like betyr "like" ja. Har ikke tenkt til å si det. Sier kanskje at jeg likte ho etter jeg er over ho. Men jeg "planlegger" å prøve meg på ho når/hvis det blir slutt mellom dem (og jer fortsatt er interessert da). Hvor seriøse de er, veit jeg ikke helt. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Show, don't tell! Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For all del, ikke si noe som helst om det, ville vært en generaltabbe, uansett. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Takker for svar Mye mindre lyst til å si det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå