Laserbeam Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det tok meg ganske lang tid. Men endelig så er jeg 20 år. Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer med dagen (?) Hvordan gjør man det? Er det en slags upgrade? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer Selv har jeg 1 år og 1 måned igjen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det tok meg ganske lang tid. Men endelig så er jeg 20 år. Desverre var det en avstemming innad i EU og de bestemte at tennårene skulle forlenges til 23 år. Og siden vi er i EØS må vi gjøre deg også. Sorry. du må nok holde ut noen år til. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Grattis! Må være kult å endre tallet foran.. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg synes ikke det var kult eller gøy å komme ut av tenårene.. Føler meg gammal nå. Slutt på lek og moro :< Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det tok meg ganske lang tid. Men endelig så er jeg 20 år. Desverre var det en avstemming innad i EU og de bestemte at tennårene skulle forlenges til 23 år. Og siden vi er i EØS må vi gjøre deg også. Sorry. du må nok holde ut noen år til. Haha, gledesdreper!!!!!!!!! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Samme her, jeg fylte 19 i går og føler meg bare ett år nærmere ansvar og forpliktelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå