Gå til innhold

Wordpress Plugin for å endre, legge til å publisere ting i en tabel

Anbefalte innlegg

Wordpress 2.9, php 5.2, mysql 5.

Jeg bruker cforms til å samle sammen noen bestillinger for en messe.

Nå fungerer det slik at folk som bestiller plass går inn på siden, sender en bestilling via cforms.

Denne bestillingen går videre på mail til en som kontakter bestiller, gjør kanskje endringer i bestilingen. før han skriver det ned i et excel ark. Så hver uke sender han excel arket til meg på mail. Så går jeg inn å redigerer en page med de nye som er bekreftet bestilt.

MEN. cforms lagrer jo også desse dataene i en database. Det jeg tenkte var enkelt å legge til en linje i tabellen som de blir lagret i databasen. feks "publiser - ja/nei" den er standard til nei.

Når vi får inn en bestilling. så blir det sendt på mail til karen som styrer med det, så logger han på nettsiden, går inn i "database edit plugin" og finner de bestillingene som ikke er merket behandlet og publisert, do his stuff, godkjenner og publiserer.

når han trykker godkjenn og plubliser så blir 2 felter i databasen oppdaterte, og scriptet som henter ut de påmeldte i en page har litt mer å finne i spørringen...

Er dette enkelt å få til? Eller blir det et hat? Jeg er på litt for tynn is akuratt her dessverre :(

Noen som vet om det finnes en slik plugin? Eller om det er vanskelig å lage en? Evt kan komme med forbedringer?

Hvis noen her har lyst å lage ette, PM meg. Mulig reward :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...