powersound Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei!! Har så og si bestemt meg for og bytte ut mine "ARTECH 8" mot "DALI FAZON SAT". Må ha mindre høytallere... dessverre Lest endel om disse og dem ser ut å være noe å satse pengene på. Hifiklubben har jo et sett sammen med "DALI BASIS 100" som ser bra ut på papiret, men er det bra ? Noen som har disse eller lyttet til disse før? Har idag en H/K 3480 og en Sony dvd. Men vurderer og bytte ut disse seinere mot den nye H/K serien. Vill ha noe stilrent under tv:n. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Basis 100 er bra til prisen ja, du kan jo se om du finner en brukt, selv om jeg har tilgode å se denne på brukten. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Basis 100 er bra til prisen ja, du kan jo se om du finner en brukt, selv om jeg har tilgode å se denne på brukten. Finner ikke noe slikt brukt ser det ut som... sjekket en stund nå... Men er det en mer passende sub for den prisen ? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Tja - ikke som jeg kommer på, men det finnes stort sett alltid alternativer.. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Tja - ikke som jeg kommer på, men det finnes stort sett alltid alternativer.. Er ikke så "keen" på å legge så mye mere enn dette i en sub. Vurderer og kjøpe en brukt HK 970 som skal drive dette. Så tror det kan bli kos Men sett på mange billigere subber. rundt 2000.- men tror kanskje det blir litt snøtt? Legge såpass mye i lyd også være gjærrig på subben... kanskje ikke så lurt? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Dårlig sub betyr stort sett treg bass, eller pustelyder, så noe særlig billigere enn Basis 100 tror jeg du skal lete lenge etter. EDIT: Billigere, uten at det går utover kvalitet. Endret 30. desember 2009 av tore_v1 Lenke til kommentar
powersound Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hva med Dynavoice Sub SW-10, XTZ 99 W10.16 eller Proson Sub 10P + SA-1200 Er dette et bedre valg enn Basic 100? Endret 1. januar 2010 av powersound Lenke til kommentar
katoll Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hva med Dynavoice Sub SW-10, XTZ 99 W10.16 eller Proson Sub 10P + SA-1200 Er dette et bedre valg enn Basic 100? Ligg unna Proson.Muligens brukbar lyd,men kvalitetsmessig elendig.Har hatt to stk,begge røk etter kort stund.!! PS::Ser i ettertid at det ikke er samme subèn jeg hadde.(Kjøpte min på Netthandelen pris ca800kr) Endret 8. januar 2011 av katoll Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 XTZ kan fungere veldig fint, en potensiell kandidat der! Lenke til kommentar
magb Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Selv om jeg av de nevnte bare har hørt Xtz og Proson så tør jeg nesten påstå (utifra hva jeg hørte selv og omtaler) at Xtz er det klart beste valget her. Skal du ha en bedre sub en Xtz til under 3000 må du kjøpe brukt og selv da er det ikke veldig mange kandidater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå