TheOats Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Er det noen måte å stoppe reklame på Internet? Har allerede Adblock plus, men det stopper ikke alt. Noen av de mest irriterende reklamene for meg er de med den kua på gametrailers.com som bruker adobe flash player. Endret 29. desember 2009 av TheOats Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 De elementene AdBlock ikke blokkerer kan du jo legge til regler for selv =) Om man er flink til å luke ut den delen av URL-en som identifiserer objektet som reklame er jo det den beste måten jeg kan se =) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Om du legget til flashblock er du kommet langt, og det er kun skreddersydd materiale som slipper gjennom nåløyet. Med skreddersydd mener jeg ting som er en del av nettstedet som reklame for VG på vg.no Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 De elementene AdBlock ikke blokkerer kan du jo legge til regler for selv =) Om man er flink til å luke ut den delen av URL-en som identifiserer objektet som reklame er jo det den beste måten jeg kan se =) Hehe ja det er sikkert noe jeg kan få til =P Om du legget til flashblock er du kommet langt, og det er kun skreddersydd materiale som slipper gjennom nåløyet.Med skreddersydd mener jeg ting som er en del av nettstedet som reklame for VG på vg.no Må teste ut det ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå