Aharstad Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Som tittelen sier, så lurer jeg på om det er noen her i Norge som tilbyr utleie av spill. Jeg har googlet litt og fant blant annet lovefilm.com, men dog kan vi i Norge kun kan leie film. Jeg har en del spill som jeg gjerne skulle ha spilt, men så er det pengene det står på da Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det har jeg liten tro på - blir vel fort et problem med CD-keys, aktivering osv... Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er nesten litt synd at vi ikke har det i Norge. I Amerika derimot tror jeg det er ganske vanlig å kunne leie spill. Lenke til kommentar
Aharstad Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Det har jeg liten tro på - blir vel fort et problem med CD-keys, aktivering osv... Det er sant. En bedrift som virkelig er store på dette er gamefly.com som låner ut alt utenom pc-spill i USA. Og ja, det er synd at vi ikke har et slikt alternativ her i Norge Endret 30. desember 2009 av Aharstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Husket før at video sjappa her leide ut Nintendo 64 spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå