Thomhess Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg er Mac bruker, men har installert Windows 7 på en partisjon. I Mac OS har jeg blitt godt vant til Exposé, og ser det finnes en liknende funksjon i Windows Vista. Dette er funksjonen: Finnes den, og i tilfelle hvorfinner jeg den i Windows 7? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det kalles for "Flip-3D". http://www.sevenforums.com/tutorials/2694-...d-shortcut.html Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) windowsknapp + tab Endret 29. desember 2009 av Okse_ku Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 windowsknapp + tab Jeg kjører den som en partisjon i Mac og har derfor Mac-tastaturet. Vet du hva det er der? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Prøv "Eple-knapp" + Tab. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg fikk det til! Det var helt riktig; eple-knapp (om man kan kalle det det, ville heller sagt "cmd") +Tab. Det ga enda bedre resultat å holde inne ctrl + cmd + tab da man fikk bedre mulighet ti å bla i sidene. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå