Odin_J Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 APLUS Case CS-Blockbuster BAW. Lurer på om noen har erfaringer med dette kabinette. Lurer på om jeg skal kjøpe det. Her er en link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=487967 Hva synes dere? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har hatt et kabinett fra APlus før, og kan si at kvaliteten var jalla. Kabinettet i seg selv var jo ok, og holdt til sitt formål, men kvalitetesfølelsen var ikke bra, og det så jo ikke ut. Gjorde forsåvidt ikke dette kabinettet du så på heller. Hva med å heller betale 20,- mer og få et mye penere kabinett fra Silverstone som sikkert har bedre kvalitet også? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494018 Lenke til kommentar
Odin_J Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Takk for svaret. Nå har jeg det merke utelukket. Kommer til å lete litt mer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Ja, om du leter kommer du over noen fine m-ATX "kuber". Lian-Li, Silverstone og Antec er alle gode kabinettmerker med et bra omdømme, og som også har knøttsmå m-ATX-kabinetter. Slenger med lenker til noen fine m-ATX-kabinetter jeg (klikkbart). Silverstone SST-SG02F Lian Li PC-V351 Lian Li PC-V351 (i sprek rødfarge) Antec NSK1380 (her følger det med strømforsyning på 300W, som ikke kan oppgraderes. Fordel: Kabinettet er veldig lite. Bakdel: Kan bli litt lite effekt for kraftige deler) Silverstone SST-SG04-H (hvis du ønsker et kabinett med bærehåndtak, for LAN osv.) Er selv fan av Antec sitt kabinett, men som nevnt over, det medfølger kun en PSU på 300W som kan bli litt lite. Endret 29. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Odin_J Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Takk for linkene:) Likte det siste. Endret 29. desember 2009 av Odin_J Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 No problem. Bedre at jeg bruker litt tid på å få deg til å kjøpe et kvalitetskabinett enn at du sitter der med et jalla Aplus-kabinett. Likte selv det røde til Lian-Li jeg. Småfrekt og oppmerksomhetsvekkende, men samtidig stilrent. Nesten så jeg vurderer å bestille det ASAP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå