Gå til innhold

Forslag til spill?

Anbefalte innlegg

Brukt en del penger på spill nå. Men irriterer meg over at jeg ikke har funnet et eneste spill som virkelig slår ann! Et spill som er så til di grader bra at jeg aldri vil glemme det. Så er villig til og bruke noen kroner til :D

Noen forslag?

Det skal helst være adventure, action, sandbox og helst non linear.

Spytt ut :D

NY INFO: Søk på "Gothic 4 Arcania" er noe lignende det jeg ser etter.

PS: ikke Gothic 3 eller Risen

Endret av GeneN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brukt en del penger på spill nå. Men irriterer meg over at jeg ikke har funnet et eneste spill som virkelig slår ann! Et spill som er så til di grader bra at jeg aldri vil glemme det. Så er villig til og bruke noen kroner til :D

Noen forslag?

Det skal helst være adventure, action, sandbox og helst non linear.

Spytt ut :D

Vel, jeg vet ikke helt om det er hva du er ute etter, men mass effect er et ganske stilig spill, godt sci fi eventyr, nydelig story og utrolig god atmosphære, det er på en måte et action rollespill.

Det er jo litt linært da, men du kan velge hvordan du skal takle oppdragene o.l.

Skal komme tilbake med fler så snart jeg kommer på dem ;)

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Forslår at du sparer lommeboken for bryderi :) . Åpne ganske enkelt starmenyen i Windows og åpne et spill som heter Minesveiper. Føl den intense spenningen, hvert valg gir utslag. Enten vinner du, å får skjenne nervene rykke - en uforglemmelig opplevelse!. Eller så taper du, og må starte sveipingen på nytt.

hadde jeg kunnet ville jeg kysset skoen din

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...