Lommebok Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Brukt en del penger på spill nå. Men irriterer meg over at jeg ikke har funnet et eneste spill som virkelig slår ann! Et spill som er så til di grader bra at jeg aldri vil glemme det. Så er villig til og bruke noen kroner til Noen forslag? Det skal helst være adventure, action, sandbox og helst non linear. Spytt ut NY INFO: Søk på "Gothic 4 Arcania" er noe lignende det jeg ser etter. PS: ikke Gothic 3 eller Risen Endret 30. desember 2009 av GeneN Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Brukt en del penger på spill nå. Men irriterer meg over at jeg ikke har funnet et eneste spill som virkelig slår ann! Et spill som er så til di grader bra at jeg aldri vil glemme det. Så er villig til og bruke noen kroner til Noen forslag? Det skal helst være adventure, action, sandbox og helst non linear. Spytt ut Vel, jeg vet ikke helt om det er hva du er ute etter, men mass effect er et ganske stilig spill, godt sci fi eventyr, nydelig story og utrolig god atmosphære, det er på en måte et action rollespill. Det er jo litt linært da, men du kan velge hvordan du skal takle oppdragene o.l. Skal komme tilbake med fler så snart jeg kommer på dem Endret 29. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har du testet GTA 4? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skate 1 & 2 har jeg alltid kommet tilbake til, no matter what! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 League of Legends. Det er faktisk gratis! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Har du testet GTA 4? Jepp, prøvd det. fallout 3? Fallout 3 er bra, men har det. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har du testet GTA 4? Jepp, prøvd det. fallout 3? Fallout 3 er bra, men har det. har du prøvd oblivion da? ligner ganske mye på fallout 3, men det foregår i en fantasy setting. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Har du testet GTA 4? Jepp, prøvd det. fallout 3? Fallout 3 er bra, men har det. har du prøvd oblivion da? ligner ganske mye på fallout 3, men det foregår i en fantasy setting. Ja, men er lei det. Sitter og tester Morrowind nå. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fallout 3 > Oblivion Far Cry 2 passer vel bra til beskrivelsen din? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Fallout 3 > Oblivion Far Cry 2 passer vel bra til beskrivelsen din? Spiller FC2 en god del. Spiller det litt nå, men er på letting etter et virkelig sykt spill ^^ Bra grafikk, ja som det står i beskrivelsen.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Borderlands <3 Synes det spillet har en bra grafikk på sin egen måte. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Borderlands <3Synes det spillet har en bra grafikk på sin egen måte. hm, er det nonlinear da? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Spill jeg aldri vil glemme: Mass Effect, Team Fortress 2, Oblivion og Return to Castle Wolfenstein. Det var de jeg kom på først hvertfall Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Forslår at du sparer lommeboken for bryderi . Åpne ganske enkelt starmenyen i Windows og åpne et spill som heter Minesveiper. Føl den intense spenningen, hvert valg gir utslag. Enten vinner du, å får skjenne nervene rykke - en uforglemmelig opplevelse!. Eller så taper du, og må starte sveipingen på nytt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Borderlands <3Synes det spillet har en bra grafikk på sin egen måte. hm, er det nonlinear da? Tja, er en mainstory i spillet, men kan gjøre mange side oppdrag. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Forslår at du sparer lommeboken for bryderi . Åpne ganske enkelt starmenyen i Windows og åpne et spill som heter Minesveiper. Føl den intense spenningen, hvert valg gir utslag. Enten vinner du, å får skjenne nervene rykke - en uforglemmelig opplevelse!. Eller så taper du, og må starte sveipingen på nytt. hadde jeg kunnet ville jeg kysset skoen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå