Bruker-158599 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei, på spaceworld har de FALO Bundle til 799kr. Er det noen som har spilt Fable 2 og halo før og kan si hva dere mener om spillene? Jeg spiller ikke online,bare offline. Takk for svar Endret 29. desember 2009 av -Smash- Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Halo er ganske artig, men ikke noe super spill (IMO). Har aldri prøvd Fable før Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Halo er ganske artig, men ikke noe super spill (IMO). Har aldri prøvd Fable før Kan Halo sammenlignes med battlefield? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Langt ifra. Eller det kan sammenlignes litt med 2142 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei. Nei, Halo kan ikke sammenlignes med Battlefield. Halo 3 er et bra spill, men forgjengerne Halo 1 og 2 er mye bedre etter min mening Fable 2 er også bra, men litt spesielt på en måte Fin historie da. Jeg har ikke spilt Fable 1 Endret 29. desember 2009 av timb Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Langt ifra. Eller det kan sammenlignes litt med 2142 Ok. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 På nett vil jeg tørre å påstå at du vil finne Halo 3, Fable 2 og kontroll til ca 350 kr. Sjekk play.com Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Halo 3 er en veldig fin single player og multiplayer. Masse morro der hoppe opp med lav gravity kjøre biler og fly. Skyte fiender etc. Mens fable 2 et av de beste spillene jeg har spillt. Bare følelsen du får når du går inn i byen. Du skal krige, arbeide, gifte deg, få barn, kjøpe hus og masse mer. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Takk for svar Er FALO bundle verdt pengene? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er en ok deal. Men ingen kupp, både Halo 3 og Fable 2 er gammle spill, som kan fåes for en billig penge andre steder. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis du ikke har prøvd Fable II før, ligger den første episoden av spillet gratis ute på Xbox Live Marketplace, da kan du se om du liker det før du kjøper det. Personlig så syntes jeg ikke så mye om Halo 3, har runnet det med en venn, og singleplayer men det tilfalt ikke meg, jeg syntes det ble litt for, tja, hva skal man si, litt for barnevennlig/barnslig.. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis du ikke har prøvd Fable II før, ligger den første episoden av spillet gratis ute på Xbox Live Marketplace, da kan du se om du liker det før du kjøper det. Personlig så syntes jeg ikke så mye om Halo 3, har runnet det med en venn, og singleplayer men det tilfalt ikke meg, jeg syntes det ble litt for, tja, hva skal man si, litt for barnevennlig/barnslig.. Jeg har bare 1 kontroll. Bedre å kjøpe call of duty? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ville mye heller kjøpt COD MW2 ja enn de to spillene. Men alle har ulik smak, det er helt sikkert folk her inne som har hatt mange gode tilbrakte timer med Halo 3 eller Fable II, men jeg personlig fattet ikke interessen på noen av de. Så det kommer litt an på deg også, hva du selv ønsker. Halo 3 og Fable 2 kan du få ganske billig hvis du kjøper de på nett, samme med en kontroll også som noen har nevnt over her, så tenk litt på det. Hvis du har Xbox Live vil du få mange flere timer med COD MW2, som jeg tror du garantert vil like. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) FIkk 360 til jul.. og i påvente av at Gears of War skal dette ned i postkassen lånte jeg meg Halo3.. Har spillt gjennom de 3 første brettene i dag og førsteinntrykket er rett og slett skikkelig dårlig :S Kjedelige brett, dårlig grafikk (fett nok siden det sikkert er noen år gammelt) og kjedelige våpen, brett og til dels fiender.. Så langt knuser Resistance2 detpå alle punkter, og det er jo heller ikke et fantastisk spill. Regner med spillet tar seg kraftig opp etterhvert? Det er vel kanskje coop og multiplayer som gjør Halo3 til et bra spill og ikke singleplayer? Edit: Leste gamer.no anmeldelsen, og slik som han lovpriser spillet må jeg jo bare gi det noen timer til Endret 5. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg synes Halo-serien er best på splitscreen multiplayer. Jeg har så mange minner fra Halo 1 og 2 at jeg ble utrolig skuffet da Halo 3 kom xD Endret 5. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har ikke hørt om fable 2 før faktisk, men Halo 3 er et helt konge spill og jeg synes at det er utrolig bra, jeg må si at jeg ville hatt halo 3 på min top10 liste av beste 360 spill Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvordan går det an å ikke ha hørt om Fable 2? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vet ikke, hva handler det om? er det bra? Jeg skal kjøpe flere spill skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå