Freddyboy12 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jupp, dere har sikkert hørt det før, men jeg har en pc som klikker, sansynligvis på grunn av varme. Jeg har en HP Dv5 1089 (laptop) med Intel Core 2 duo 2,26 Ghz prosessor, Nvidia GeForce 9600M GT skjermkort, og kjører Vista . Den klikker både under spilling av CoDMW og CSS. Er tempraturen på GPUen skremmende høy? Har vært oppe i ca 102 grader... Hva kan jeg gjøre for å få ned tempraturen på pcen? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvilket underlag står den på? Du kan skru av lokkene under og blåse ren cpu-kjøleren. Du kan sette alle vifter til 100% med et program. Klokke ned? Lenke til kommentar
Freddyboy12 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har bygget opp med to dvdcovere i bakkant, og ett i forkant for å få inn litt luft under Pcen er ikke overklokka eller endret på noen instillinger i forhold til ytelse... Har tenkt å støvsuge nær viftene, men er litt skeptisk til å skru av dekselet hvis det gjør at garantien går Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Garantien går ikke pga det, det er deksel for hovedkort, harddisk og ram på de fleste. Garanti-steder har forsegling du må bryte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå