Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei trenger litt hjelp til og sette opp en diett for 14 dager av gangen, tenker at jeg skal ha faste måltider til de forskjellige dagene i en periode på 14 dager og bare gjenta den. grunnen til at jeg vil gjøre dette er fordi vekta mi bare går oppover selv om jeg har sluttet og spise godteri og drikke brus. har også prøvd og kutte ned på feit mat. så derfor lurer jeg på om det er noen som kunne tenke seg og hjelpe meg med og lage en diett på enten 1 uke eller 2 tenker forslag til matretter evt. finne ut hvilke matgrupper jeg skal spise de forskjellige dagene. Litt info om meg: Gutt 18 høyde 1.90 vekt varierer ifra 96-98 håper virkelig noen kan hjelpe meg. har planer om å begynne og trimme/trene igjen, men har ikke hatt gidd til og starte med det igjen. Endret 29. desember 2009 av Dovito Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hjelper ikkje å kutte ut godteri dersom du berre et meir av noko anna. Nøkkelen er å forbrenne meir enn du et dersom du vil gå ned i vekt, kombiner det med styrketrening så mistar du mindre musklar og tilsvarande meir feitt. Ta deg ein tur inn hit, les litt rundt der og så kan du kome med det du evt. lurer på da. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Å kutte ut feit mat er egentlig bullshit. Det er heller karbohydrater som er den store synderen her (brød, poteter, ris, pasta). Kutt ned på karbohydratrike matvarer, og bytt ut med grønnsaker, fisk, kjøtt og nøtter. Å spise til faste tider hele tiden er også helt unødvendig. Spis når du er sulten, og spis sundt, værre er det ikke Mer: Kjøtt, fisk, nøtter, meieriprodukter, grønnsaker, frukt, knekkebrød, kjøttpålegg. Mindre: Brød, spaghetti, ris, poteter, godis, pasta, pizza, snacks. Du kan også ta en titt på PSMF Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dovito; List opp hva du spiser på en dag da. Fastemåltider er greit å ha, fordi da vet du hvortid du burde spise. Hvis du spiser når du er sulten kan du fort hende at du spiser for mye eller for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå