Dragen Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Stil er stil, og er det noe ungdom ikke har, så er det stil. Kjør på med smoking (med slips). Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Smoking på et 10.klasse ball? Er dere seriøse? Endret 30. desember 2009 av Homme Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 her kjører du selvsagt sleik, spisse skinnsko, dressbukse, hvit skjorte og rød buksesele Det er stil! Bare fordi Chuck Bass går med omtrent det samme ser det ikke nøvdvendigvis bra ut. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Er vel en grunn til at hun bærta bak han flirer. Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Skal du dra den helt ut bruker du hvite hansker, flosshatt og stokk. Endret 30. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Mye merkelige forslag. Ikke flosshatt til smoking, ei heller fedora. Ikke slips til smoking, men sløyfe - enten svart med hvitt lommetørkle, eller magebelte; slips og tørkle i samme farge. Svarte sokker, svarte lakksko og smokingskjorte skal med. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Holder med Homme på denne, faktisk. På mitt tiende klasse ball gikk langt over halvparten av guttene med dongeri & en skjorte utenfor buksen. Vet at dette er ingen grunn til å selv se jævlig ut, men en pen dress mener jeg vil gjøre det - se på Jonas. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Vil du dra den hele veien tar du på deg en pingvin... Men jeg tror en pen dress(med ordentlig fit) og en sløyfe/slips/ascot gjør det meste. Hadde heller lagt fokuset på detaljene som mansjettknapper, slipsnål og klokke Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Enig med Homme. Se på Jonas. Han går vel i 10 klasse, og så veldig bra ut på ballet sitt. Rådene før i tråden her er helt på styr. Endret 30. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
digernes Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Skoleball er serriøst oppskrytt! ;D Ivertfall på ungdomskolen. Dress eller smoking? Jeg ville ivertfall ikke gått i smoking, da du vil fremstå som en idiot. Kjør stil, kjør dress. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) thrice, Henrik og AnewZ: Takk! Ballet har forresten ikke vært ennå Trådstarter: Smoking blir overkill på et ungdomsskoleball, nesten garantert. Bruk en pen, mørk dress, sløyfe, mansjetter og lommetørkle. Endret 31. desember 2009 av Jonas. Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) mhm, mange fine forslag , men er ennå litt usikker , hørtes greit ut egentlig å ta dress med mansjetter og sløyfe (i svart?) også kjøper jeg en ny klokke i stål eller aleminium , for den gamle er bare en police klokka med skinnremm blir ikke like fett . men vil høre fler forslag Endret 2. januar 2010 av DavidF Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 slipsnål og sløyfe? Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 wopps tenkte feil xD failed :LLL Lenke til kommentar
Homeopathelikopteret Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 her kjører du selvsagt sleik, spisse skinnsko, dressbukse, hvit skjorte og rød buksesele Det er stil! Lenge siden jeg har brukt dette ordet nå, men tacky! Og tacky betyr ? Det er jo dette som trekker damene Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Og tacky betyr ? Det er jo dette som trekker damene PROTIP: Game drar damer, ikke klær. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Game + Klær drar damer Lenke til kommentar
Homeopathelikopteret Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 her kjører du selvsagt sleik, spisse skinnsko, dressbukse, hvit skjorte og rød buksesele Det er stil! Bare fordi Chuck Bass går med omtrent det samme ser det ikke nøvdvendigvis bra ut. haha tror du virkelig det er herfra jeg tok det eksempelet ? Jeg gikk med det jeg nevnte på mitt 10.klasse ball som var for 4 år siden. Og jeg er ikke en som headhunter stilen til kjendiser å bruker det Har min helt egen stil jeg vettu Men hvertfall, skal du safe den ville jeg bare hatt en enkel dress Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Game + Klær drar damer Tja. De jeg kjenner som drar mye damer kan ikke kle seg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Lær de og kle seg, og de vil dra enda mer. EDIT: Men nå sklir vi veldig ut av topic (noe vi egentlig gjør ganske ofte, hehe!). Back to topic! Endret 2. januar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå