fugletiteren Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hei! jeg er på utskikk etter et programm eller boks til og ta opp det som skjer på tv,n. det må bli bra kvalitet og jeg skal ikke bruke kamera fordi tv'n er dårlig så da blir det skurrete. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt boks eller et gratis programm? det må være litt bra kvalitet og ikke for dyrt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 du får si litt om hvilket oppsett du har, leverandør, tuner, osv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hvis du har mulighet til å se TVen på dataen, burde dette duge. De første 30 dagene kan du prøve det gratis, men dertetter må du betale. Streams fra NRK sine kanaler finner du på nrk.no, fleste kanaler ligger på nett et sted, men alle streams er vel ikke like lovlige... Finnes også noe som heter Jing, som er gratis, men har null erfaring med det selv. Endret 29. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 jeg bruker hdmi og sån rød gul og hvit kabel. det spørs hvilken skjerm jeg bruker. er det mer som trengs å hvite? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Ah, pokker. Så ikke hvilken kategori jeg var i. PS3 blir det vel verre, med mindre du får koblet den til dataen Endret 29. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 ingen som vet? jeg har planer om og kjøpe imorgen, men vet ikke hva jeg må lete etter. er vel bare og bruke forskjellige adaptere for og få boksen til og funke i tv'n (rød,gul og hvit kabel) og pc'n(hdmi) Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du kan kjøpe en pvr recorder. Den er ganske dyr, men tar opp alt du vil på tven i hd kvalitet. Det er mange som bruker den til ps3 siden man ikke kan bruke capture card som man bruker på xbox. Her er en pvr recorder som tar opp i HD fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414736 Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 den var ekstremt dyr. så bra trenger jeg ikke. skal bare lage en liten film. finnes det noen billigere? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ikke som jeg vet om, men det kan være et capture card funker. Jeg aner ikke pris på det. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Du har jo Easy Cap som koster 11 dollar her, trenger noen ledninger i tillegg da men det er ikke dyrt... Har ikke prøvd selv men dette er my billigere enn de HD recorderne men denne tar ikke opp i HD og du får ikke spilt i HD mens du tar opp. Men man får ganske grei kvalitet for det, søk på youtube på easy cap ps3 osv... Er masse videoer der.. Har ikke prøvd det selv Link til easy cap http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5707 Endret 30. desember 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 hvilke butikker i Oslo kan selge den? jeg finner ikke easy cap noen sted på nettsidene til de store. de selger bare dazzle eller hva den heter.. noen som vet? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) hvilke butikker i Oslo kan selge den? jeg finner ikke easy cap noen sted på nettsidene til de store. de selger bare dazzle eller hva den heter..noen som vet? Ikke veldig sannsynlig at noen norske butikker selger rælet ifra dealextreme. Dazzle er vel det nærmeste du kommer. Eneste tre fabrikanter jeg vet om som kan ha noe er Hauppage, Pinnacle og TerraTec. Terratec er nok billigst med denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=500261 Men bare for å presisere litt, disse enhetene er ikke ment til å ta opp "det som vises på TV" de er lagd for å ta opp "det som sendes til TV" ifra andre enheter. Endret 30. desember 2009 av Topguy Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Easy cap, funker fett for meg. Det er kanskje bra kvalitet kontra pris. Kjøpte den på Dealextreme. Du kan se en liten video jeg lagde om den . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå