tovang Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Noen som kan hjelpe meg!? Jeg får denne meldingen når jeg skal starte opp splinter cell: Critical Error General Protection faul History: -----------------------------Min datamaskin systemkrav------------ cpu: 800 mhz amd Athlon Thunderbird Ram: 512 SDram Skjermkort: Voodoo 5 5500AGP Operativsystem: Windows 2000 Pro Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 " Min datamaskin systemkrav " Krav for hva da...? Lenke til kommentar
Sgt. Blizz Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 harddisken din er ødelagt. du må bytte psu.. Lenke til kommentar
joac Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Vær nå litt ok da folkens.. Første posten og gode greier. Hei. Søkte litt på google etter problemet ditt og fant dette: Kanskje det kan være til hjelp elller dette? Ihvertfall mange lignende spm.. Lenke til kommentar
tovang Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 takk joac! Skal prøve med å oppdatere skjermkortet, inn med patch 1.2b og gamefix for nesten samme problem Håper det fungere! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå