ProStreetEier Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har akuratt fått en iphone 3g til jul. Da den ikke ville koble til internett (har hatt litt problemer i dag) tenkte jeg at jeg skulle restarte den. men da jeg skulle slå den på igjen sitter den fast på apple logo skjermen har ikke back up:( noen som kan hjelpe? P.S: den er jailbreaket fra usa. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hold inne hjem-knappen og den på toppen helt til det skjer noe. Tror det vil funke. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jailbreaket ja. Broren min jailbraket sin, og den ville ikke starte igjen. Han måtte reinstallere hele iphonen via Itunes. Tror du nesten må gjøre det samme. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Hold inne hjem-knappen og den på toppen helt til det skjer noe. Tror det vil funke. hjertelig takk! nå er den i gang igjen!!! men vil fortsatt ikke koble til internett ( er hjemme og sitter på samme nettkilden på denne pcen). noen forslag til hva som er galt/løsninger? nå virker heller ingen av de installerte applikasjonene! iphone = problemer Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det sånn at når du går inn på en av applikasjonene bare går den ut igjen? Jeg har hatt et sånt problem. En venn av meg sa jeg måtte slette alle applikasjonene, men for meg holdt det å slette JellyCar for så å installere den på nytt Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 For å fikse internetten kan du prøve å gå inn på Instillinger > WI-Fi og velge nettverket. Deretter trykker du på den rundingen med pil på ved siden av nettverket, går helt nederst og velger "forny leien" Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 For å fikse internetten kan du prøve å gå inn på Instillinger > WI-Fi og velge nettverket. Deretter trykker du på den rundingen med pil på ved siden av nettverket, går helt nederst og velger "forny leien" tror det du sa i først post er riktig, men det virket ikke å forye leien noen andre forslag? Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 det står nare loading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå