rocknrolf77 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Finnes det noen enkel måte å finne ut nøyaktig hvilken trådløs chip som sitter i denne maskina : HP-DV6-2057EO Lenke til kommentar
jocke Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) I følge HP's egne sider, har den ikke WLAN engang Men det tviler jeg på at stemmer? Eller er du på jakt etter Bluetooth-chip'en? Endret 30. desember 2009 av jocke Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Nei, er på jakt etter trådløsnett chipen siden jeg skal bruke linux på maskina, så da er det greit å vite. Sitter broadcom chip i maskina til dama, som er en dv6 maskin av eldre modell. Men det er sikkert ikke den samme nå lenger. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Den bruker vel pci-express, så du kan vel uansett bytte kortet dersom det ikke er bra nok. Lenke til kommentar
EvenU Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Broadcom er nok riktig Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Vært å kjøpt maskina i dag og til min store lykke har den atheros chip hvis noen skulle lure, så alt funka rett ut av boksen i linux Takk for hjelp uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå