[nicko] Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Der hvor man putter i srømmen på harddisken brakk den ene lille "tappen" som skal inn i strømmledningen helt til høyre (nr 4). Jeg har prøvd å putte i noe annet strømførende, men ingen reaksjon. Jeg hører at den er død når jeg slår på. J*VLA irriterende at ting aldri funker. Til slutt et tips: IKKE KJØP IBM FOR ALL DEL Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 LOL.. det er jo ikke IBM sin skyld at du er så panzeriddiot at du ikke klarer å koble til en molex uten å ødelegge noe da :grin: :grin: BTW: IBM produserer faktisk noen av verdens beste (hvis ikke de beste) harddisker. Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 De bør jo tåle at jeg drar pluggen ut av harddisken uten at den skal løsne. Det er jo helt vanlig å gjøre. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Herregud, for en kløne!!!!! Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 TaKK FOR HJELPEN ALLE SAMMEN. Jeg dro jo bare pluggen rolig og forsiktig ut, og så skjedde det... Ikke kløne nei. Du ta Tony-Typhoon, er du fornøyd med din Ibm 30 gb hd? Ikke så imponerende til å være 16 år heller.. PS: Nordbylia NMK SUGER Hehe Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Kan du ikke få den på garantien :smile: eller hvor lang er garantien på de? ja det er vel forskjellig etter hvilken webshop man kjøper ifra... alle kan gjøre feil, men den synes jeg var "litt" grov :wink: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Har aldri hatt bedre disk en min 30gb IBM!! Så det så..... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 har aldri hatt bedre disk en min 10gb IBM deskstar Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 har 60 gb gxp IBM disker samt en 30 gb og en 45 GB GXP75 disk.... Hvis du absolutt vil miste data så for all del kjøp IBM ( har mistet omtrent 250 GB totalt pga disse diskene) Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Av de 7 harddiskene jeg har operative fordelt på 3 maskiner, så er 6 av dem IBM. Aldri i mitt liv vært plaga med de og det er topp kvalitet og ytelse. Go IBM! Lenke til kommentar
DAKjungF Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Aldri vært plaga, aldri vil heller! Bare kasta ei vifte på harddisken, så nå er jeg trygg. Har faktisk 12 vifter i maskina, og den truer daglig med å flyge sin vei... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå