megazibit Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, jeg har problem med å hoste Dedicated server. Jeg får ikke åpnet UDP og TCP port. Jeg vet heller ikke om det jeg gjør er feil , eller hva. Har tilgin VOOD router(HG1521 10 mbit) Legger inn et bilde om hva jeg har gjort. -------- Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Prøvd å sette source IP til 0.0.0.0 og Dest.Ip til interne IP ? Lenke til kommentar
megazibit Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Prøvd å sette source IP til 0.0.0.0 og Dest.Ip til interne IP ? nei. hvor finner jeg interne IP? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Prøvd å sette source IP til 0.0.0.0 og Dest.Ip til interne IP ? nei. hvor finner jeg interne IP? IP-adressen på den maskinen du hoster dedicated på? Gjør følgende på maskinen du tenker å hoste dedicated på; Win+R -> Skriv 'cmd' + enter -> Skriv 'ipconfig' + enter Du får da opp IP-adressen - mest sannsynlig i formen 192.168.X.X. Denne skriver du da inn i "Dest.IP"-feltet. Endret 31. desember 2009 av jocke Lenke til kommentar
Larsen95 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei. Som jeg forstod så har du lastet ned HLDS? å det andre som jeg forstod er at det eneste problemet ditt var portforwarding? i det tilfellet så ta en tur innom denne siden det vil fungere! http://www.portforward.com/ du finner først frem din router, routere ligger alfabetisk etterhverandre. etter det finner du frem bokstaven H der finner du Half-Life og trykker der så finner du ut hva du må gjøre for å sette opp virtuelserver på DIN ROUTER . og hvist du generelt trenger hjelp med HLDS se her Hvist det var vanskelig og forstå, bare pm meg. Det er ikke sikkert at du får svar med en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå