Lasse94 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei, kjøpte pc i november elns. og han som solgte den sa at jeg kunne laste ned W7 gratis.. hvordan gjør jeg det? de sa det var bare å gå inn på ms sine sider å laste det ned... Endret 29. desember 2009 av Lasse94 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Spør han du kjøpte av. Enten mener kjøper at du skal laste ned piratversjon, eller har det kommet noe nytt og fancy jeg ikke er klar over. Eventuelt er kjøper student med tilgang til gratis nedlasting av Windows 7, men han har i farten glemt å gi deg side og passord. Lenke til kommentar
Lasse94 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Spør han du kjøpte av. Enten mener kjøper at du skal laste ned piratversjon, eller har det kommet noe nytt og fancy jeg ikke er klar over. Eventuelt er kjøper student med tilgang til gratis nedlasting av Windows 7, men han har i farten glemt å gi deg side og passord. men selger sa at det bare var å gå på ms sine sider å laste ned.... kan det hende at vista lisensen min funker på W7 også? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du må sannsynligvis betale minst porto for dette. Du kan lese mer på MS sine sider. Linky link Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du kan i alle fall ikke last ned Windows 7 fra Microsoft. Det er helt sikkert. Eneste mulighet er da å kjøpe windows 7 fra microsoft.co.uk Han snakket nok om windows upgrade option, som du må regitrere på siden til pc produsenten din. Du skal ha fått med en kupong av et eller annet slag, med et nummer du kan bruke for å registrere deg. Så får du tilsendt Windows 7 i posten, og du må trolig betale porto på ca 120-130 kroner. Så helt gratis er det ikke. Men anbefaler deg å se på sidene til pc produsenten din og lete etter windows upgrade option. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå