MrL Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Finnes det noen kjappe videokonverteringsprogrammer. Trenger et lynkjapt program som kan overføre mkv full eller vanlig HD til DVD(Xvid) kvalitet. Det eneste jeg har funnet som er brukelig er mkv2vob, men det fungerer ikke til dvd kvalitet. Må ha dette da jeg kjøpte en Trekstore media"shit"box til pappa til jul, som faen meg ikke klarer å spille å mer enn en lussen dvd spiller(jeg er så driiiit skuffa over den helvetes drittboksen som kosta 1500 spenn at det halve kunne vært nok, for no ubrukelig dritt). Endret 29. desember 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 AVIVO Videoconverter - Om du har ATi skjermkort, og det støtter AVIVO. >> Ligger under Optional Downloads << Badaboom - Om du har nVidia skjermkort WinX Video Converter - Virker på alle skjermkort Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Takk takk, skal teste de ut så håper de funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå