Sjermtitter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei Jeg har da tenkt å kjøpe meg ny TV. Må ha 32" eller mindre fordi jeg ikke har plass til større. Jeg har et budsjett på 5000Kr. Har TV'en innebygd DVD så er det bare en pluss Vil helst ha Full HD, men det går uten det også. Helst tre HDMI innganger, og mulighet for å koble til PC og Headsett. TV'en vil bli brukt til litt spilling, film og vanelige kanaler og HD kanaler Skulle også hatt ett vegg feste. Trenger jeg Galvansk skille, overspenningsvernstikkontakt og kalibrerings DVD? Noen som har noen forslag?? Takk på forrhånd for svar Endret 30. desember 2009 av Sjermtitter Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Expert har en samsung 32 720p med 2 hdmi, og kan kobles til PC. Koster bare 2499,- Kjøpte akkurat en selv. Lenke til kommentar
simson Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg hadde opprinnelig tenkt meg en større skjerm, men liker specsen på denne så godt at jeg vurderer å kjøpe den: Samsung LE32B656. 4 HDMI-kontakter 100 HZ Full HD DLNA og enkelte internet@tv-muligheter Svakheten er litt dårlig lyd, men det gjelder jo samtlige flatskjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå