Gå til innhold

Divinity II: Ego Draconis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte dette den dagen det kom ut, og jeg brukte litt tid på å lære meg å like det.

Førsteintrykket var skikkelig dårlig, men etter noen timer koste jeg meg veldig.

Spillet har en tendens til å være veldig vanskelig og utilgivelig, men lær deg spillet skikkelig så er det faktisk en drøm å spille.

Dessverre er spillet dårlig optimalisert og det hakker enkelte steder uansett hvor kraftig maskin du har.

Lenke til kommentar
Kjøpte dette den dagen det kom ut, og jeg brukte litt tid på å lære meg å like det.

Førsteintrykket var skikkelig dårlig, men etter noen timer koste jeg meg veldig.

Spillet har en tendens til å være veldig vanskelig og utilgivelig, men lær deg spillet skikkelig så er det faktisk en drøm å spille.

Dessverre er spillet dårlig optimalisert og det hakker enkelte steder uansett hvor kraftig maskin du har.

Det som funket for meg (spesielt på de flytende fortene) var å quicksave og avslutte spillet. Ved å starte det på nytt gikk det fort fra fullstendig uspillbart til spillbart (30fps).

Spillet sliter virkelig i noen områder og burde patches snart.

Lenke til kommentar

Det som funket for meg (spesielt på de flytende fortene) var å quicksave og avslutte spillet. Ved å starte det på nytt gikk det fort fra fullstendig uspillbart til spillbart (30fps).

Spillet sliter virkelig i noen områder og burde patches snart.

Ja, det er faktisk måten å gjøre det på.

Savner også den patchen. Den må jo komme snart.

Lenke til kommentar
jøss.. :dontgetit: ..Syns grafikk,gameplay osv er MYE bedre enn fks Risen...Sikker på at det er riktig spill du testa og ikke Beyond Divinity som kom for noen år sia??Er hekta jeg ja!Sånn er det,smaken er vel som baken....

Har aldri spilt Risen, så det sier meg nok fint lite. Men jeg har spilt f.eks LotRO ganske mye, og jeg synes det har langt bedre grafikk en dette. Det er i tillegg et MMO, men dette er single-player og burde derfor ha bedre grafikk. Det jeg mislikte her er at grafikken er så "flat" og livløs.

Noen bilder fra LotRO:

LotRO feiret to-årsdag for en god stund siden. Alle de folka der er spillere, så jeg måtte skru ned grafikken litt for å få det spillbart.

Skirmish i Ford Bruinen.

Koselig fyr å møte i en mørk bakgate... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...