mg_martin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 kjøpte meg stalker på steam sitt julesalg her om dagen, men når jeg starter å spille er det et par issues. For det første vil ikke instillingene (video) lagre seg når jeg starter spillet på nytt, ganske irriterende bare dette, men det som virkelig er problemet er at savegames virker ikke.. Hvis jeg lagrer så forblir loadingmenyen "blank". Dette gjelder også for quicksave/quickload, absolutt ingen saves å finne. Hvis jeg dør i spillet, noe som har skjedd noen ganger, til og med når jeg kom langt kan jeg ikke laste inn noe som helst og jeg må starte på nytt, noe som selvsagt er et skikkelig... ja.. Har googlet, men fant ikke noe som løser problemet. Konge hvis noen kan hjelpe! kjører windows xp hvis det skulle hjelpe noe. Hei og hå! Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 husker ikke helt hvordan retningslinjene er for å bumpe tråder, men jeg tar sjansen, for dette problemet er virkelig dritt irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå