moskito Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei, Jeg fikk enderlig skaffet meg razer megalodon headsettet som jeg hadde hatt lyst på lenge..... Så oppdaget jeg problemer lyden kuttet ut mitt under ett spill eller musikk dette er et vanlig problem og det sies og være lett og fikse. Jeg fulgte denne guiden og jeg jorde alt og trodde jeg hadde fått det til, men det bøe bare verre, hr ikke fått testet om lyden kutter enda men problemet er nå flyttet til Mikorofonen. Den skurrer og skurrer og det er nesten umulig og høre noe.... Dette kom i STEP 6: 6.For Vista and Win 7 users , after installation of the driver, right-click on the Megalodon FW updater executable, and run as administrator. 7. Press OK and the updating process should start momentarily. 8. After the update is complete and the Megalodon starts, unplug and replug the Megalodon. Etter jeg hadde gjort ferdig alle steppene ble jeg glad for å ha fått det til også sier kameraten min på skype. Du skurrer som et Helvete. Hehe. Og da skjønt jeg at det var noe feil. Jeg er veldig desperat og alle svar hjelper Håper noen kan hjelpe meg fordi digger dette headsettet ellers. EDIT: Testet headsettet på laptopen min nå og det er ikke en feil med lydkort driver tror jeg, fordi det var helt likt der. Skal prøve å laste ned noe som en annen her på forumet har prøvd nemlig AMD det er noe HP support USB audio interface greier. EDIT 1: Lastet ned AMD USB DRIVER AUDIO på laptopen nå og var like skurrete. Dette viser at det er noe ferent med selve microfonens driver.... Alt fungerte perfekt helt til jeg oppdaterte driveren. En positiv ting: lyden og micen kutter ikke lenger så nå gjenstår bare mic problemet. Endret 29. desember 2009 av moskito Lenke til kommentar
moskito Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Etter å ha lest litt rundt er jeg nå ganske sikker på at problemet er USB AUDIO DRIVER i windows 7. Eller hovedkort driver av noe slag. Jeg har egentlig ikke så mye peiling, men kan dette stemme? Vet noen hvor jeg kan skaffe disse driverne. Har googlet rundt i hele dag nå for å prøve å finne svaret. EDIT: Jeg har nå funnet en midlertidig løsning på problemet. Jeg skurdde Mic level i windows ned til 1. Og så sate jeg micen på razer headsettet ganske høyt. Ser ut til ¨å fungere nå. Jeg får vente på en ny update fra razer. Endret 30. desember 2009 av moskito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå