HammerBro Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva heter brødrene til Miguel Prado? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Roman og Oscar? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Godkjenner den. Oscar og Ramon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ramon, Roman, samma det vel. Hva het dama hans da (Miguel)? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Det er helt riktig. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva heter Debras eks-kjæreste som ble tatt til fange av "The Skinner"? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Anton heter han vel. Ble ikke 2-3 striper med hud dratt av fra ryggen hans? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Hva heter den biologiske faren til Dexter? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Driscell eller noe sånt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Joe Driscoll er riktig. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvem ble først mistenkt for å være 'The Ice Truck Killer' ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Var det ikke en meksikaner? Navnet husker jeg ikke, men han var skallet og hadde wierd bart. :!: Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ikke tror jeg han var meksikaner og ikke har han bart. Men skallet var han Neil Perry Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Hvem var Carlos Guerrerro (eller noe) da? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Kanskje jeg har tatt feil? Husker ikke han jeg. Mente det var Neil Perry som var den første mistenkte i saken :!: Edit: Carlos GuerreroA drug lord responsible for the death of Officer Ricky Simmons and his wife Kara. Sergeant Doakes becomes his main target after accusing him of murder in front of his church and his daughter Rose. Several officers use Doakes as bait, luring Guerrero into attacking him and giving them the evidence they need to convict him. Endret 5. februar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Siden du har sagt svaret, får jeg vel ta neste da. Hvem var denne såkalte "Ice Truck Killer" da? Hvordan kom han nærmere Dexter? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det var den biologiske broren til Dexter. Usikker på hva du mener med det siste spørsmålet, men sier at han kom nærmere han ved å date fostersøsteren hans. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Det er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå