Killswitch Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei. Kjøpte idag mobilt bredbånd fra telenor til bruk på min laptop fra Asus med windows 7. Installeringen gikk feilfritt, og alt var ok frem til jeg skulle starte opp. Da kom følgende feilmelding opp: Har prøvd å reinstallere flere ganger uten hell. Noen ideer? På forhånd takk. Har lastet ned programvare for win7 fra telenor sine nettsider, men fikk samme feilmelding. Endret 29. desember 2009 av Killswitch Lenke til kommentar
jocke Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har du snakket med Telenor Kundeservice? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Har du nyeste versjon av programvaren? http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...1-000000000000} http://www2.telenor.no/bedrift/produkter/m..._v11_302_09.exe Det ser ut til og være en egen software for win7 Endret 31. desember 2009 av agvg Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Ja, lasta ned softwaren til win7 som noe av det første jeg prøvde uten hell. Men merkelig nok virker det i dag, etter å ha lastet ned den samme softwaren på nytt fra Telenor. Takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar
Artega Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ligger en del oppdattert software for mobilt bredbånd fra telenor her http://www.mbprog.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå