bfisk Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Heisann. Har tenkt å anskaffe meg en tohjuling og en sånn lapp som sier jeg har lov å kjøre den før sommern. Har funnet mopedkurs, så det går fett nok. Så lurte jeg på moped/scooter, da. Gidder ikke å svi av så mye penger, fordi jeg får bil om litt over et år. Nå er det slik at jeg er over-newb på moped. Tenkte meg prisklassen fra 500 - 6000 kr. Ikke girmoped, det er pes. Gir hører hjemme på bil, det. Scooter e.l. Trenger ikke å kjøre noe fort eller være trimma eller no. Bør svive godt, hakke peiling på å mekke. Om den er stygg som juling driter jeg i. Så? Hvor, hvordan og hva skal jeg ha tak i da? bfisk teh ikkemekkemann Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 sjekk bruktmarkedet i aviser osv.. kanskje finner du noe passende.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 scooter til under 6laken kan bli ett problem tror jeg! Er jo ikke styr å gire moped da!! får grei "girped" til 6000kr hvertfall! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hei. Jeg har selv scooter, og hvis du skal ha brukt er qxl.no en fin side:) aviser og lignende er forøvrig også fint:) Lykke til med kjøpet, men scooter til 6000 kan bli vanskelig. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå