Manlulu Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg skulle hatt meg en ny wow account. Har spillet på datan, trenger bare en account. Noen som vet om en side jeg kan kjøpe en cdkey, så jeg slipper å vente i mange dager på å få det tilsent i posten? Et låvlig sted så klart. Ikke noe gullselger side! Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du kan jo kjøpe en online. Samme de bruker når de skal få trial account folk til å oppgradere. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 må jeg først ordne meg en trail account, så oppgradere til vanlig? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 https://eu.battle.net/account/creation/wow/index.xml Bare lag en account og kjøp spillet. Blir som med Steam, på en måte. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 ahh nice.. bare 1 spørsmål. hva med recrute a friend? jeg har jo allerede en char, skal bare flytte den over på en ny account. går dette da? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du sier du har en karakter? Har du allerede en trial-account kan du oppgradere denne. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 nei hadde en char på en annen sin account, men fikk ordna det så nå er den på min. slapp å kjøpe meg ny account Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå