haak92 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Heisann! Leter etter ny bærbar til rundt 4 tusen kroner. Da jeg er litt usikker spør jeg her. Lurer på om denne mini-bærbare er noe å ha? Pcen skal brukes til dette: - Høre på musikk i bil, stereo osv. (oppgradere lydkort?) - Msn, surfing, laste ned musikk/filmer - Noe skolearbeid Grunnen til at jeg jeg har sett på en mini-bærbar er fordi den skal brukes en del i bil, men mini-bærbar er ikke et must. Er åpen for andre tips, men ikke større enn 15". Prisen kan også strekkes en del, men jeg vil ikke bruke for mye på en pc, hvis det holder med en billig en til mitt bruk. Håper på gode svar -Håkon Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Heisann! Leter etter ny bærbar til rundt 4 tusen kroner. Da jeg er litt usikker spør jeg her. Lurer på om denne mini-bærbare er noe å ha? Pcen skal brukes til dette: - Høre på musikk i bil, stereo osv. (oppgradere lydkort?) - Msn, surfing, laste ned musikk/filmer - Noe skolearbeid Grunnen til at jeg jeg har sett på en mini-bærbar er fordi den skal brukes en del i bil, men mini-bærbar er ikke et must. Er åpen for andre tips, men ikke større enn 15". Prisen kan også strekkes en del, men jeg vil ikke bruke for mye på en pc, hvis det holder med en billig en til mitt bruk. Håper på gode svar -Håkon Nesten identisk tråd = https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1187154 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå