Blekk. Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Har fått ett problem nå.. Skal laste ned winRAR. (for å pakke ut en fil) Når jeg har gjort det, skal jeg åpne filen jeg har lastet ned (altså winRAR), og innstallere det. Men det går ikke an å åpne "winrar391.exe", får spørsmål om hvilket program jeg vil bruke til å åpne filen. Dette skjer med alle andre exe. filer også! (feks MSN, men der fant jeg jo programmet jeg skulle åpne det med) Har aldri skjedd noe lignende før. Hvilket program skal jeg bruke? Endret 29. desember 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bare et kontrollspørsmål: Kjører du Windows? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ok, kjenner dessverre ikke så mye til systemet der (er Mac bruker) Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jepp. Noen andre som kan hjelpe? Frustrerende. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du kan prøve dette: Start --> Kjør --> assoc .exe=exefile Mulig det må skrives inn i et dos vindu (kommandolinje, commandpromt eller hva det het). Er et tips jeg snubla over når jeg leita etter en løsning på et annet problem for en venn (hos han så ville alle .exe filer startes i internet explorer.. og det funka dårlig.. endte med re-install av windows 7.. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Får opp en melding: Finner ikke assoc . Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 En løsning som kanskje fungerer: http://filext.com/faq/broken_exe_association.php Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Det funket Blåbær! Tusen takk for hjelp. Men. Har tydeligvis skjedd noe under prossesen. Går ikke an å åpne en rekke programmer. (uTorrent, Steam, RocketDock, RealPlayer osv osv) Når jeg skal åpne, kommer det opp: The archieve is either unknown format or damaged Noen som vet? Dette er visst ett ganske kjent winRAR-problem. Endret 30. desember 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis du skal åpne en RAR-fil, last heller ned 7-Zip som er gratis. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis du skal åpne en RAR-fil, last heller ned 7-Zip som er gratis. Prøvde å innstallere det. Men det kommer serlfølgelig opp "The archieve is either unknown format or damaged" når jeg klikker på "kjør".. :/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Last ned rar filen på nytt og se hva som skjer da. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Fikk det til, til slutt. Alt er som før igjen nå. Søkte på problemet på google, fant til slutt noe. Alt løste seg etter at jeg kjøre "exefix_vista.reg", om noen skulle være interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå