wazzza Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hvordan kan jeg installere cs (1.5) i redhat?? Filen het cs_15_full.tar.gz Hvordan kan jeg installere denne filen?? takk for alle svar. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det er serveren du har funnet, ikke selve spillet. Du får ikke kjørt cs i linux uten å bruke wine eller winex. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 men den filen jeg lastet ned var på 105mb. Her lå alle filene uten at en "installasjonsfil". Lenke til kommentar
whoi Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det er hele cs mod'en som ligger i fila. Men du kan ikke bruke filene før du laster ned half life serveren til linux. Det er ikke noe installasjonsprogram i den fila, når du extracter innholdet, så ligger alt der det skal være. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Les FAQ Står ikke noe om CS-server der, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Er det ikke en tråd der om Wine(x) ? Orker ikke å sjekke nå, men hvid det ikke er det, bøyer jeg meg i støvet.. (For meg virker det som om han vil ha CS spillet... ) Lenke til kommentar
kiss Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hvis du leser igjennom denne forstår du hva fila skal brukes til http://server.counter-strike.net/help/linuxbasic.html Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Selve CS spillet finnes kun i windoze versjon Den du har lastet ned er serverversjonen som lar deg kjøre en dedikert CS server på linux... For å spille CS må du ha HalfLife (Windoze versjon) og laste ned cs herfra Dette gjøres i wine (Windoze emulator for Linux) som beskrevet på denne sida... MarcelSB Lenke til kommentar
Klette Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Selve CS spillet finnes kun i windoze versjon Den du har lastet ned er serverversjonen som lar deg kjøre en dedikert CS server på linux... For å spille CS må du ha HalfLife (Windoze versjon) og laste ned cs herfra Dette gjøres i wine (Windoze emulator for Linux) som beskrevet på denne sida... MarcelSB "Wine is not an emulator" :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå