Stian84 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 En stund siden jeg har lagt ut noe her! Men jeg prøver meg med et bilde fra SF Liker selv bildet veldig godt er et eller annet ekte over det,mulig det bare er meg? Hva syntes dere? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Så veldig bra ut. Hvordan har du klart å få den "looken" i bildet med fargene etc? Litt vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kult bilde! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Stemmer det at dette er Lightroom-redigert? Ser ut som en slags etterbehandlings-stil jeg selv av og til har en tendens til å prøve på. Meget stilig point & shoot bilde med fin stemning og litt 60-tallsfeel i seg Veldig mye som skjer og forstyrrende er det, men Heerrlig forstyrrende! Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Hei takk takk! Har satt ned saturation litt, også har jeg endret R,G,B i curves (cross process )men veldig lite da! Flere som har innspill til hva som kunne vœrt gjort anerledes? Stian Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Du kom meg i forkjøpet der..hehe Det er nok bare redigert i PS4 og er vel cross process`en som får det til og se litt 60 talls. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kult bilde! Det gir inntrykk av stemningen, så ja, det er en ektehets greie over det. Liker etterbehandlinegn! Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 takk Carny, var litt usikker på om det bare var meg som så det..hehe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå