webmasterx Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei jeg trenger hjelp med Iphonen min. Jeg får ingen deking men det står at jeg er tilkoblet netcom. Jeg kjøpte nytt sim kort i dag men ingen forandring, det hjelper ikke om jeg slår over til 3g. Men dekningen her er velidig bra for alle andre får dekning. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg ville prøvd å gjeopprette telefonen. Det pleier hvertfall å være det Apple anbefaler. Lenke til kommentar
webmasterx Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg ville prøvd å gjeopprette telefonen. Det pleier hvertfall å være det Apple anbefaler. Den er importert så da tror jeg ikke at de norske sim-kortet vil funke Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er den opprinnelig kjøpt i utlandet låst til en annen operatør? Om du deretter låste den opp fra den operatøren og puttet inn din nye SIM tror jeg ikke det skal være noe problem (så vidt jeg vet. Vil ikke si meg 100% sikker). Eller har du cracket den? Lenke til kommentar
webmasterx Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Er ikke helt sikker på om den er craket kjøpte den via finn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå