Klossmajoren Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hei Jeg lurte på om det er noen her som vet hvor god signal styrke en xbox live wireless adapter har, jeg spiller call of duty online, men da bruker jeg pc'ens internett. det hender noen ganger at det blir sykt treigt, og spillet begynner å lagge. jeg vurderer å kjøpe en slik xbox live adapter, men så lurer jeg på hvor sterk styrke den har, og vil den gi sterk styrke hele tiden, eller vil den hoppe litt opp og ned med internett stykren? jeg vil bare vite om det er verd å bruke 800 kroner på en liten kabel, eller om jeg burde fortsette å ha pc'en ved siden av xboxen. takk for alle svar! Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Antar at du snakker om adapteret til 639 når du nevner 800 kr. Fungerer fint det, har det selv i en stue i 2 etasje med routermodem i første - har ingen problemer med xbox live tjenesten hverken inni spill eller i "standby modus" Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Antar at du snakker om adapteret til 639 når du nevner 800 kr. Fungerer fint det, har det selv i en stue i 2 etasje med routermodem i første - har ingen problemer med xbox live tjenesten hverken inni spill eller i "standby modus" jaja, ikke vær så nøye med prisen da men, jeg har en Xbox360 som står i 1 etasje og En ruter i 3, den et med andre ord lang fra ruteren, will den likevel gi bra signalstyrke?? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bakdelen er jo at det er bare G-nettverk adapteret støtter, ihvertfall det jeg har. Så om du bare såvidt har trådløse signaler i 3 etasje nå, så tror jeg ikke spillopplevelsen blir bedre av å kjøpe adapteret. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvis det er dette adapteret du mener ...så ja det er et godt trådløst adapter,minst like gode som mine andre trådløse adaptere som sitter i andre pcèr i huset. Rekkevidde er god,jeg har kun 2 etasjer,men det er aldri noen problem med signalstyrke på dette xbox adapteret. Jeg spiller nå mest Forza 3 online,har aldri hatt noen som helst problemer med trådløs oppkobling på xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå