surfer86 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 jeg gjør akkuart slik som det står på www.tuxgamer.com men når jeg skal sette i 1ener cden så står det "you must specify the FS type" Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg regner med at denne feilmeldingen kommer nå du mounter cd-romen? Og du har støtte for ISO 9660-filsystemet i kjerna? se her... http://blackout.ath.cx/~frankcc/ut.jpg Lenke til kommentar
Sgt. Blizz Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 legg inn windows da vel.. så kan du spille så mye du vil... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Den er slem, den derre installeren for UT2K3 ja... Slik løste jeg det: Kopierte alle CDene inn på harddisken, til f.eks. hhv /somewhere/cd1 /somewhere/cd2 /somewhere/cd3. Nå husker jeg ikke helt hvilken CD installeren var på, men det du gjør er å rename dir'en der den ligger, f.eks. cd3, til f.eks. current-cd, altså: mv /somewhere/cd3 /somewhere/current-cd Så kjører du installeren med: SETUP_CDROM=/somewhere/current-cd ./installer (Husker ikke hva installeren heter 8) ) Når installeren spør etter f.eks. CD1, gir du bare CD3-dir'en tilbake sitt gamle navn, og gir CD1-dir'en "SETUP_CDROM"-navnet, altså: mv /somewhere/current-cd /somewhere/cd3 mv /somewhere/cd1 /somewhere/current-cd (Og klikk OK i installeren). Og slik fortsetter du. Litt krokete forklaring, beklager, stod nettopp opp. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå