2r@rn3 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg fortsetter å legge ut noen flere bilder med hester i motivet. Å ta bilder der hester er med, er faktisk vanskelig. Mye "værre" enn jeg trodde... Jeg hadde en dag tidlig i høst der jeg tok en del hestebilder. Av 400 bilder jeg knipset den dagen, var kun 15 av dem "keepers"... Det viktigste jeg lærte; Hester er ikke så farlige som du tror. Du må ikke bruke tele-linse hele tiden... Hester er stoore. Tenk "dof", blend ned minst et ekstra trinn... Hester i bevegelse krever raskere lukker enn du tror... Vel, nok preik. Her er et av bildene jeg synes ble bra: K&K er velkommen :-) Endret 29. desember 2009 av 2r@rn3 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg ville fjerna den 30-talls looken og prøvd meg på en fargeversjon. Ellers et fint bilde.. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg ville fjerna den 30-talls looken og prøvd meg på en fargeversjon. Ellers et fint bilde.. Det var 30-talls look de ville ha. Uansett, er ikke fargeversjonen noe bra. Om jeg skulle ha en annen versjon, måtte det være vanlig s/h. Fargen på genseren, hesten og bakgrunnen roter til bildet... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva med å fjerne landskapet ovenfor hesten? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har ikke så mye peiling enda,men jeg synes at bilde har sin egen sjarm som du klarte og skape. Jeg vil tru at bilde vil da bli for "gørrete" på en måte i farger. Jeg pleier ikke like sånne type bilder,men det her likte jeg veldig godt Lenke til kommentar
brk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Veldig fint bilde. Likte "looken". Gjør seg sikkert kjempebra på stueveggen hjemme hos foreldrene til jenta. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 holy sepia og hvit vignett. ikke spesielt pent. selv om det er det de vil ha, så trenger ikke vi på akam å se det. vil nok ha kjørt en helt ren S/H uten vignetten, istede. men om vi ser bort fra det, så synes jeg bildet er ok. fin skarphet og eksponering. har detaljer i den sorte genseren osv. poseringen er også grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå