wastegate Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei. for noen dager siden begynte pcn min å kødde når je spilte wow, sjermen fikk grønnflimmer overalt å begynte å hakke, så frøys den litt så ble alt normalt igjen, dette ble værre å værre, så reinstalla jeg hele datan, da fungerte det greit en liten stund så begynte det på nytt, grønnflimmer så henger alt seg tilslutt restarter datan seg selv. nå er alt helt svart når jeg skrur på datan. det som er utelukket er ram,hdd,cdrom,nettverkskort. husker at jeg hadde ett annet skjermkort før det hadde jeg ingen problem med til plutsli en dag alt var svart når je skrudde på datan, jeg å en kompis prøvde det i pcn hans å det funka fint men mørkt i min, så jeg fikk skjermkortet hans å han tok mitt, å hans skjermkort fungerte i min... :S så nå har jeg da samme problemet igjen, er det hovedkortet mitt som kødder eller? hjelp vær så snill blir gal her! edit: har prøvd å restarta bios, også prøvd begge utgangene på skjermkortet, den ene fikk jeg opp bilde med flimmer der random bokstaver å sånt blinka... har også prøvd å sette skjermkortet i den andre pci-e slotten like mørkt der. fikk opp vanlig skjermbilde etter mange restarts å litt fikling men kom til xp loadinga så blei det mørkt igjen å grønnflimmer. er det skjermkortet eller er det hovedkortet? er jo andre ganga skjermkortet blir mørkt såå. Endret 29. desember 2009 av wastegate Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Orker ikke lese gjennom hele posten av forskjellige årsaker.. Starter PCen? Får du beepkodes når den eventuelt booter? Har du integrert skjermkort så du kan sjekke at det ikke er ditt eksterne skjermkort? Lenke til kommentar
wastegate Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 hadde du lest hadde du fått svar:P pcn starter som normalt, sjermen går ut av standbymode men ikkno bilde så går den tillbake i standbymode. alt i pcn durer å går som normalt, skjermkortet har vært bytta før omtretn samma feilen... å det skjermkortet sitter nå i en annen data å fungerer fint:S Lenke til kommentar
wastegate Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 nå fungerer den plutsli igjen... men fikk akkuratt grønnflimmer igjen så tar vel ikke lange tida før den henger seg igjen... :S kjører whocrashed å den finner ingenting har også HW monitor å det er ingen varme problemer.... pcn er nylig reinstallert å drivere i orden Lenke til kommentar
wastegate Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 det var hovedkortet, det kvelda for alvor nå så da var det bare å få tak i nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå