Nyskjerrigperen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har aldri vært plaget med så mye luft i magen før, som de siste to dagene. Aner ikke hva det kan være. Er utrolig ubehagelig. Avføring er også diare aktig, men det har jeg aldri hatt før. Jeg har til tider hatt litt luft i magen, men det har gått vekk før eller siden. Nå er det så ubehagelig at jeg nesten ikke klarer noe. Jeg har letet litt på nettet om det, og det står alle tingene man IKKE bør spise, men vet dere om ting man KAN spise? Følte kjøleskapet mitt ble litt vel tomt for ting å putte i meg etter jeg leste det. Går det an etter så lang tid å plutselig få en irritabel tarm? Har aldri vært allergisk for noe, og har vært hos legen mange ganger (for en annen ting), og de har ikke funnet noe spesielt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er dette noko som bekymrer deg mykje kan simpelthen det vere årsaka. Mykje bekymring, stress, og kanskje redsel for at du feiler noko alvorleg gir iallefall meg utruleg vondt i magen. Men det kan og vere kosthaldet, kva ét du til vanleg? Eg kjenner at kaffien gjer sitt iallefall. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Er dette noko som bekymrer deg mykje kan simpelthen det vere årsaka. Mykje bekymring, stress, og kanskje redsel for at du feiler noko alvorleg gir iallefall meg utruleg vondt i magen.Men det kan og vere kosthaldet, kva ét du til vanleg? Eg kjenner at kaffien gjer sitt iallefall. Jeg bekymrer meg unormalt mye, og går til psykolog for akkurat det. Har hatt problemer med magesyre i over 1 og et halvt år pga stress (det vet jeg egentlig ikke sikkert, men de har ikke funnet noe på det). Så at jeg plutselig får så masse luft i magen er rart, siden jeg egentlig har hatt et ganske normalt kosthold. pga syren så må jeg spise veldig ofte, spiser mye skiver for det er lett å lage til, spiser epler, kjeks, yoghurt, drikker melk, normale middager: alt fra fisk til kjøtt, taco. Skal innrømme jeg ikke er den sunneste personen, så spiser en del pizza og kebab. Spiser snop fra tid til annen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Då vil eg nok tru det har mykje med psyken å gjere. Bekymringer kan gjere at magen slår seg vrang. Litt angst kanskje? Det er ikkje så mykje å gjere med det trur eg, om du allereie går til behandling. Kjenner meg mykje igjen i det eg óg. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Hvor lang tid tar det før bivirkninger på medikamenter kommer? Jeg har gått på syrenedsettende kalt Nexium i ca 3 uker, på den stod det på bla Diare og luft i magen på bivirkningene. Men fikk jo ikke det før noen dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå