janste Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei. Jeg registrerte meg her fordi jheg har et prooblem med exchange server på Nokia E72. Jeg er ikke så veldig gadget mann, men jeg pleier da å få til slike ting. Problemet er at jeg har lagt inn all info, passord, domene, exchange server også videre men ingenting skjer på mobilen. Jeg har fulgt innstillingene til administratoren for exchange serveren. Det er en innstilling som heter "portnummer". Her sier admin at jeg ikke skal ha skrevet noe i boksen, men det gpr ikke for da får jeg ikke trykket på "ok" det går heller ikke an å skrive bare 0 eller 00 eller noe slikt. Jeg har satt "sikker tilkobling" på "nei" etter instruks og da skal vel ikke dette ha noe å si? På meldinger- innstillinger er det en option som heter "synkroniser epost", her skal jeg etter hva jeg kan forstå velge "echange server", og har gjort dette flere ganger, men når jeg går tilbake til denne innstillingen står det :postkasse i bruk : ingen. Kan det være her problemet ligger? Er det noen andre her som har hatt samme problemet og vet noe om det? Håper jeg har postet i riktig forum:) -Jan Steinar- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå