XAndy Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Røyker. Kommer ikke på noe spørsmål... Fyr løs.. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Vi ser "ofte" Wil Wheaton i en starcraft inspirert t-skjorte, men hvilke logo er det på denne? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Da er jo omtrent eit umogleg spørsmål. Eg tar eit nytt: Kva er strengt ulovleg å gjera i leiligheita ? Nemn 3 Endret 2. juli 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 har sett han 4-5 ganger med den, samt at sheldon påpeker det:p spørsmålet ditt er så å si like vanskelig å svare på når man ikke har de utallige sidene og punktene i romkameratavtalen:p tar en råsjanse å tipper at du tenker på plystring. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Plystring er 1 ja Jeg tenker ikke på alle punkt som avtale om overnatting osv, men mer fysisk i leiligheten, tenker først og fremst i stuen Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 - plystre - ta med dyr inn - sitte på sheldons plass? - ha med jenter uten skriftlig "ardvarsel" ? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Godtar den Tenkte selv på endre varme på termostaten, skifte innstillinger på Tv'en og plystre Endret 3. juli 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Vi ser "ofte" Wil Wheaton i en starcraft inspirert t-skjorte, men hvilke logo er det på denne? Zerg? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Vi ser "ofte" Wil Wheaton i en starcraft inspirert t-skjorte, men hvilke logo er det på denne? Zerg? riktig velidg vanskelig å vite hvordan vanskelighetsgrad man skal legge seg på... selv har jeg sett ALT for mye på TBBT Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Moffe, hiv på med et nytt spørsmål Jeg selv ser vel egentlig litt for mye også men slike små detaljer legger jeg sjelden merke til :/ Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 1.Leonard og Sheldon bor i fjerde etasje, men hvilken etasje bor Rajesh i? 2.Hvor kommer penny fra? 3.Hvor legger Sheldon dørnøkklene sine? krever 2 av 3 riktige: ) Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 1: Husker ikke etasje, men er i en gammel klokkefabrikk 2: Nebraska 3: I en bolle ved døra? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) 2 og 3 riktig!din tur Det er vel neppe tilfeldig at han bor i 3D. Endret 7. juli 2012 av m0ffe Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hva jobber Leonards mor, far og søster med? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hva jobber Leonards mor, far og søster med? Moren er vel psykriater, søsteren er medisin-forsker av ett eller annet slag og faren studerer mennesket. Kan også nevne at broren er professor innen loven. Kanskje ikke mest elegante svaret, men er i alle fall slik jeg husker det. Så jeg følger opp med nytt og enkelt spørsmål: Hvorfor fungerer ikke heisen i blokken hvor Sheldon, Lenny og Penny bor i? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvorfor fungerer ikke heisen i blokken hvor Sheldon, Lenny og Penny bor i? De skulle teste en blanding for rakettdrivstoff og blandet feil. Blandingen startet en kjemisk reaksjon og Sheldon puttet blandingen i heisen før den eksploderte. ? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvorfor fungerer ikke heisen i blokken hvor Sheldon, Lenny og Penny bor i? De skulle teste en blanding for rakettdrivstoff og blandet feil. Blandingen startet en kjemisk reaksjon og Sheldon puttet blandingen i heisen før den eksploderte. ? Det er korrekt! Men det var Lenny som satte raketten i heisen, for han skulle ta heisen ned sammen med den. Men så kom Sheldon inn og dro Lenny ut, og trykket heisen ned, 2 sek etter, så eksploderte det. =) Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lager nytt spørsmål jeg siden nomore ikke har på tre dager (veldig lett) I sesong 5 lager Sheldon en video-podcast, hva hendler denne om? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Amerikanske flagg? Fant dessverre ikke på noe godt spørsmål :/ Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Podcast'en handler om flagg (sheldon kaller podcasten for "fun with flag"). Siden jeg vet jeg har rett, tar jeg et nytt spm Hvor mange forskjellige språk kan Howard si "god dusj" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå